سمنان

آغاز ایجاد آلبوم آثار صنایع‌دستی استان سمنان

آغاز ایجاد آلبوم آثار صنایع‌دستی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ گفت: باهدف ایجاد زمینه معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی استان سمنان برای هنرمندان و ایجاد سهولت دسترسی و امکان خرید متنوع از محصولات صنایع‌دستی استان سمنان برای خریداران، تولید محتوا برای تهیه و تدوین آلبوم آثار شاخص صنایع‌دستی استان سمنان آغاز شد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: آلبوم آثار صنایع‌دستی استان سمنان در فاز اول متشکل از صد اثر باکیفیت و دارای شاخصه‌های هنری، ازجمله آثار دارای مهر اصالت ملی و مهر یونسکو است که با عکاسی حرفه‌ای از آثار و ارائه اطلاعات هر اثر در حال انجام است.

سمانه سلطانی پور گفت: از دیگر مزیت‌های این طرح می‌توان به دسته‌بندی آثار بر اساس سطح کار و درج شناسنامه آثار اشاره نمود.

او افزود: آلبوم آثار صنایع‌دستی استان سمنان در قالب کتابچه الکترونیک برای استفاده عموم مردم، ظرف یک ماه آینده تولید، تدوین و ارائه خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: این معاونت در نظر دارد تا برای رشد و توسعه صنایع‌دستی استان سمنان، پس از تأمین اعتبار، در فازهای بعدی بستر معرفی و بازاریابی تعداد بیشتری از آثار صنایع‌دستی استان سمنان را با جامع کردن این آلبوم فراهم کند.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا