چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری یولن چهارمحال وبختیاری، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در نخستین نشست طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان، با تسلیت ایام «سوگواری امام حسین علیه السلام» گفت: طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان در راستای تشویق بانوان همه گروه های سنی به امر مهم ورزش و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم بکارگیری حداکثری از اماکن های ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی برای بانوان بویژه مادران خاطرنشان کرد: ایجاد محیطی شاد با ورزش برای مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان سالم و شاداب دارد و تربیت فرزندان صالح و شاد جامعه سالم را می سازد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی برای کارکنان ادارات و دستگاه های دولتی خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان ورزشی در همه ادارات استان در راستای ترغیب و ترویج کارکنان ادارات دولتی به امر ورزش لازم است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان یک طرح جامع و کامل در راستای پایش و ارزیابی تندرستی، توانمندسازی بانوان شاغل، خانه دار و سالمندان است.

محمود سلیمی تصریح کرد: اجرای این طرح با همکاری هیات پزشکی ورزشی و هیات آمادگی جسمانی استان در چهارمحال و بختیاری اجرایی خواهد شد.

اجرای طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان در چهارمحال و بختیاری

سوسن تمدن رییس گروه ورزش بانوان استان نیز درنشست طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان گفت: این طرح برای زنان و دختران ۱۸ تا ۶۰ سال و بالای ۶۰ سال و بصورت طرح پیشگیری محور در استان اجرایی خواهد شد.

وی نهادینه کردن سبک زندگی سالم، فعال و پویا، افزایش امید به زندگی بانوان، توسعه ورزش همگانی از اهداف اجرای طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان برشمرد و افزود: این طرح با همکاری هیات های آمادگی جسمانی و هیات پزشکی ورزشی استان اجرا و دوره های آموزشی برای گروه های مخاطب برگزار می‌شود.

رییس گروه ورزش بانوان استان عنوان کرد: طرح پایش و ارتقاء تندرستی زنان با حضور کارکنان زن دستگاه‌های دولتی و عموم جامعه برگزار و نتایج این طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: این طرح از مصوبات شورای عالی ورزش، در دولت سیزدهم بوده است و در راستای توانمندسازی بانوان در سطح ملی اجرایی خواهد شد.

46

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا