علمی و فناوری

ارزان‌ترین مدل این شاسی‌بلند بیش از ۶ میلیارد تومان قیمت دارد

ارزان‌ترین مدل این شاسی‌بلند بیش از ۶ میلیارد تومان قیمت دارد

به گزارش یولن، دلیل افزایش قیمت مدل جدید نویگیتور، حذف تریم پایه Premiere سال پیش است. حال ارزان‌ترین نسخه‌ی این خودرو، تریم Reserve است که نسبت‌به مدل سال پیش افزایش قیمت ۴۳۰۰ دلاری داشته است. پس‌از تریم Jet Appearance Package، قیمت گران‌ترین نسخه‌ی نویگیتور با تریم Black Label و با فاصله‌ی محوری بیشتر، از ۱۲۱٬۴۸۵ دلار شروع می‌شود.

به نقل از زومیت، نسخه‌ی ۲۰۲۵ لینکلن نویگیتور در قسمت طراحی به‌روزرسانی اساسی داشته است. تغییرات خارجی شامل جلوپنجره‌ی بزرگ‌تر، چراغ‌های جلوی نازک‌تر و سایر تزئینات که بی‌شباهت به سایر شاسی‌بلندهای لینکلن نیستند، می‌شود. امکان سفارش رینگ‌های بزرگ‌تر ۲۴ اینچی نیز وجود دارد.

در داخل کابین حتی شاهد تغییرات چشمگیرتری هستیم. کابین نویگیتور جدید میزبان یک صفحه‌نمایش ۴۸ اینچی جدید است که پشت آمپر و سیستم اینفوتینمنت را باهم ترکیب کرده. این صفحه‌نمایش تقریباً تمامی عرض داشبورد را پوشش می‌دهد. یک صفحه‌نمایش دیگر در وسط کابین وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان سیستم صوتی و تهویه هوا را کنترل کرد.

ارزان‌ترین مدل این شاسی‌بلند بیش از ۶ میلیارد تومان قیمت دارد

امکان سفارش نمایشگر برای سرنشینان عقبی نیز وجود دارد. صندلی‌های پشتی به گرمکن و سردکن مجهز هستند.

شاسی، سیستم تعلیق و قوای محرکه تقریباً بدون تغییر باقی مانده‌اند. پیشرانه‌ی نویگیتور یک موتور V6 با ۴۴۰ اسب‌بخار قدرت است که حجمی برابر با ۳٫۵ لیتر دارد. تمامی تریم‌ها به گیربکس ۱۰ سرعته‌ی اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک مجهز هستند.

5858

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا