سمنان

افتتاح ۱۸۵ پروژه عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان سمنان

افتتاح ۱۸۵ پروژه عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان، محمدرضا قاسمی در خصوص پروژه‌های افتتاحی هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: ۱۸۵ پروژه کشاورزی با صرف ۲۰۰ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

وی عنوان کرد: این میزان پروژه در حوزه‌های مختلف تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، آب‌ و خاک و منابع طبیعی و امور عشایر استان سمنان آماده افتتاح شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در این هفته پروژه‌های متعددی در حوزه‌های آب و خاک، توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، بهسازی و مرمت چاه و انتقال آب، احداث مزارع و احداث بند خاکی به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمی گفت: از مجموع ۱۸۵ پروژه قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی تعداد ۱۷۲ طرح عمرانی و ۱۳ پروژه نیز در بخش اقتصادی است که آماده افتتاح است.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح‌ها که آماده بهره‌برداری هستند، برای یکهزار و ۳۹ نفر به‌ صورت مستقیم و یکهزار و ۱۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به این که این ۱۸۵ پروژه در همه شهرستان‌های استان سمنان افتتاح می‌شوند عنوان کرد: از این تعداد میامی با ۷۰ طرح بیشترین سهم از مجموع پروژه‌های قابل‌ افتتاح بخش کشاورزی استان سمنان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی را دارد.

قاسمی تعداد پروژه‌های قابل‌ افتتاح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی و دامداری در شهرستان‌های استان سمنان، شامل گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه، شاهرود، دامغان، سمنان و آرادان را نیز به ترتیب ۳۸.۱۹، ۱۹.۱۶، ۱۴.۵ و ۴ پروژه عنوان کرد.

46

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا