کرمانشاه

کرونا در کرمانشاه ۹ قربانی دیگر گرفت/ خانه به خانه برای تزریق واکسن

ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت استان به لحاظ  بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: شاهد روند کاهشی بیماری در استان با سرعت کندی هستیم.

وی با بیان اینکه موارد مرگ و میر فعلا بالا است، افزود: متأسفانه طی شبانه‌روز گذشته با تشخیص قطعی کرونا ۹ نفر دیگر از هم‌استانی‌های را از دست دادیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر سرعت واکسیناسیون، گفت: تزریق واکسن باعث کاهش مرگ و میر و بستری شدن بیماران در مراکز درمانی می‌شود.

وی از انجام واکسیناسیون کرونا به صورت خانه به خانه در شهرستان کرمانشاه خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت افزایش پوشش واکسیناسیون کووید ۱۹ در پیشگیری از گسترش بیماری و کاهش مرگ و میر در سطح جامعه، تیم سیار واکسیناسیون با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی در سطح شهرستان کرمانشاه جهت واکسیناسیون گروه‌های هدف و با تاکید بر جمعیت روستایی، دانش‌آموزان، اصناف،کارگران، مادران باردار و ساکنین حاشیه شهرها راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در روستاها و حاشیه شهرها واکسیناسیون به صورت خانه به خانه در حال انجام است و این برنامه تا رسیدن به هدف مورد نظر به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

شکیبا خاطرنشان کرد: این طرح توسط بهورزان و مراقبین سلامت انجام می‌شود و امیدواریم با تلاش پرسنل بهداشت، در روزهای آینده استان کرمانشاه به پوشش مطلوبی از نظر واکسیناسیون برسد.

وی در پایان متذکر شد: به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا، علاوه بر تزریق دو نوبت واکسن باید اقدامات بهداشتی را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی رعایت کنیم.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا