خراسان شمالی

حضور مردم در ۲۲ بهمن همراه با تحلیل و بصیرت بود/ رسانه‌ها فقط ایرادات را نبینند

حضور مردم در ۲۲ بهمن همراه با تحلیل و بصیرت بود/ رسانه‌ها فقط ایرادات را نبینند

به گزارش یولن از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بجنورد اظهار کرد: با بعثت پیامبر تغییرات بسیار زیادی در دنیا و دنیای اسلام انجام شد و باید منبری‌ها از فضایل این روز سخن بگویند.

وی گفت: با آمدن پیامبر، بت پرسی، جهالت، خرافه‌پرستی، نژادپرستی، تعصب و این گونه موارد از بین رفت و ما امروز آنچه داریم از اسلام و پیامبر اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی افزود: مسئولین باید از پیامبر الگو بگیرند و نه تنها در حوزه اداری مسئول مردم و کارمندانش هستند بلکه باید او باید در حوزه معنوی نیز مسئول باشد.

وی ادامه داد: تذکر نسبت به هر چیز بدی از شیوه‌های ‌پیامبر است و مردم و مسئولین باید در این خصوص پیشرو باشند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری، مردم در ۲۲ بهمن با تحلیل و بصیرت در راهپیمایی حضور پیدا کردند و به این نتیجه رسیده بودند که حضور آنها توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام نوری گفت: اکنون نیز اعلام میکنم ما مردم تا آخر پای انقلاب ایستاده ایم و تا پای جان در خدمت نظام و انقلاب خواهیم ماند.

وی در ادامه افزود: برخی از رسانه‌ای ها که شاید برخی از آنها دغدغه انقلاب را نیز داشته باشند فقط چالش ها و اشکالات را می‌بینند، در صورتی که باید دستاوردهای انقلاب را نیز دید و این دستاوردها را برای مردم نیز بیان کرد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: باید در رسانه هم نقدها و نواقص را گفت هم دستاورد ها را بیان کرد و نباید یکجانبه به این موضوعات وارد شد.

پایان پیام/آ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا