کرمان

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» در جنوب کرمان

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» در جنوب کرمان

به گزارش یولن از کرمان، امروز به‌مناسبت هفته بسیج سازندگی، رزمایش جهادگران فاطمی نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های جنوبی سپاه‌ ثارالله استان کرمان شامل جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و منوجان با محوریت شهرستان کهنوج با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

سرهنگ منصور ذوالعلی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه رزمایش بزرگ فاطمی در جنوب استان در شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه جهاد، جهادگر، قرارگاه جهادی و … خود در بردارنده محتوای عمیقی از خلوص نیتی است که یک جهادگر باید داشته است، اظهار کرد: پس از تأکید مقام معطم رهبری، جهاد تبیین اکنون در رأس و اولویت کار یک بسیجی قرار می‌گیرد.

وی به مسئله جهاد تبیین پرداخت و با اشاره به روایتگری استکبار از همه عرصه‌های فعالیت بشری گفت: استکبار جهانی توسط عناصر، ابزار و دست‌نشانده‌های خود چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی در حال ناامید کردن مردم در زمینه تمام دستاوردها، اهداف شکل‌گیری انقلاب و سه رکن انقلاب یعنی مردم، ایدئولوژی اسلام و رهبری هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر ایجاد امیدآفرینی بین مردم تصریح کرد: دشمن امروز خودش شبهه ایجاد و خودش هم پاسخ می‌دهد و در واقع پاسخ نادرست شبهه به ویژه در فضای مجازی انجام می‌شود.

ذوالعلی ادامه داد: گروه‌های جهادی منتظر سلسله مراتب و و دستور خود را نمی‌دانند و اعلام آمادگی نیاز به کسب مجوز ندارد و این گروه‌ها تنها نیاز به هماهنگی و هم‌افزایی و پرهیز از موازی‌کاری دارند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا