سمنان

حضور ۱۵۵۰ زائر استان سمنان در اردوی راهیان نور

حضور ۱۵۵۰ زائر استان سمنان در اردوی راهیان نور

به گزارش یولن از سمنان، سرهنگ علی خالقیان فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تدابیر فرمانده سپاه استان در خصوص برنامه راهیان نور در سال جاری اظهار کرد: در ایام نوروز، کاروان‌های راهیان نور با دعوت از مردم به سمت استان خوزستان و زیارت بامعرفت و مداومت به نام شهید فخری‌زاده به راه افتاده است.

وی تصریح کرد: مردم با خودروهای شخصی از ۲۵ اسفند تا ۱۰ فروردین‌ماه در اردوهای راهیان نور حضور می‌یابند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه استان سمنان افزود: زائران راهیان نور در دو اردوگاه شهید شوکت‌پور در اندیمشک و شهید شاطری در خرمشهر اسکان داده می‌شوند.

خالقیان بیان کرد: یک هزار و ۵۵۰ نفر در قالب ۲۶۰ خودروی شخصی و ۱۱ دستگاه شخصی در این اردو حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو، چهار دستگاه اتوبوس زائر اولی از روستاهای استان سمنان حضور دارند که توسط علمدارهای اردوگاه‌ها، راویان و روحانی‌ها به یادمان‌ها هدایت و از این گنجینه معنوی بهره‌مند می‌شوند.

خالقیان با اشاره به حضور ۱۲۰ خادم‌الشهدا از استان سمنان در قالب برنامه «سنگرهای آسمانی به دنبال ستاره‌ها» در یادمان اروندرود گفت: این خادمان شهدا روزانه برنامه شبیه‌سازی عملیات والفجر ۸ را برای کودکان و نوجوانان انجام می‌دهند تا این نسل راه شهدا را ادامه دهند و پشتیبان ولایت باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا