خوزستان

باید از ظرفیت دولت جدید برای حل مشکلات خوزستان نهایت بهره را کسب کرد

باید از ظرفیت دولت جدید برای حل مشکلات خوزستان نهایت بهره را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری یولن؛ یوسف منصوری عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد ملی دکتر پزشکیان و مشاور سابق فرماندار شوش تاکید کرد: انتظار و مطالبه مردم شوش و کرخه از دولت آینده در خصوص انتصاب مدیران قوی و شایسته برای این دو شهرستان یک خواسته بحق و منطقی می باشد.

ایشان با اشاره به انتخاب دکتر پزشکیان بعنوان رئیس جمهور منتخب مردم تصریح کرد: باید از فرصت پیش آمده و از ظرفیت دولت جدید برای حل مشکلات خوزستان نهایت استفاده برده شود.

این فعال سیاسی و رسانه ای در ادامه بر ضرورت وحدت و همگرایی دلسوزان شوش و کرخه جهت پیگیری مطالبات و مشکلات شهرستان های شوش و کرخه در سطح استان و ملی تاکید کرد.

منصوری با اشاره به رویه شفاف رئیس جمهور منتخب و اعلام سازوکار انتخاب وزرا توسط کارگروه های تخصصی، تصریح کرد: انتظار می رود در انتصابات مدیران استانی و شهرستانی نیز انتخاب افراد بر اساس شایستگی ها و توانمندی ها باشد.

وی افزود؛ ضرورت وحدت و همگرایی دلسوزان شوش و کرخه جهت پیگیری مطالبات و مشکلات در سطح استان و ملی را خواستار و بر آن تاکید کرد.

عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد ملی دکتر پزشکیان و مشاور سابق فرماندار شوش از نشست جمعی از نخبگان و فعالان سیاسی شوش و کرخه جهت بررسی و پیگیری مطالبات این دو شهرستان در حوزه های مختلف در آینده نزدیک خبر داد.

46

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا