اخبار ورزشی

باید پیش از المپیک در غزه آتش بس اعلام شود

باید پیش از المپیک در غزه آتش بس اعلام شود

به گزارش خبرگزاری یولن؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) عنوان کرد: هر سال جامعه ورزش و جوانان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های مرید و مرادشان و ادای احترام در حرم مطهر امام راحل(ره) حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: این انقلاب در سایه امام امت شکل گرفته است و الحمدالله با رهبری های مقام معظم رهبری این مسیر ادامه دارد و جامعه ورزش و جوانان به عنوان بخشی از جامعه در جریان‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور موثر داشته است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: متاسفانه تاکنون فقط نزدیک به ۱۶۴ فوتبالیست به درجه شهادت نائل شده‌اند و دشمن بسیاری از ورزشگاه‌های غزه را نابود کرده است. ما در جلسه وزرای ورزش عضو پیمان شانگهای که پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در قزاقستان برگزار شد، موضع جمهوری اسلامی و کشتارهای صورت گرفته را اعلام کردیم.

هاشمی با اشاره به در پیش بودن بازی‌های المپیک تصریح کرد: معمولاً پیش از آغاز المپیک آتش بس المپیک اعلام می‌شود و ان‌شاءالله بتوانیم با کمک تمامی دوستداران غزه و فلسطین مانع جنایت‌های اسرائل جنایتکار شویم.

۲۵۸ ۲۵۸

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا