سمنان

ارائه گزارش تحلیلی از بازگشایی خیابان امام (ره)؛ در دستور کار شهرداری سمنان

ارائه گزارش تحلیلی از بازگشایی خیابان امام (ره)؛ در دستور کار شهرداری سمنان

به گزارش یولن از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان اظهار کرد: طرح بازگشایی مجدد خیابان امام (ره) سمنان در راستای توجه به معیشت مردم، به‌صورت موقت و دارای الزاماتی بوده است.

وی گفت: ارائه گزارش تحلیلی از اجرای طرح بازگشایی مجدد خیابان امام (ره)، توسط پلیس راهور و شهرداری در دستور کار قرار گیرد و نسبت به بررسی و واکاوی ابعاد و میزان اجرای تعهدات و الزامات از سوی متولیان اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: نیاز است تا بررسی این موارد و اجرای ملزومات توسط متولیان امر و کسبه و اصناف خیابان امام (ره) در دستور کار قرار گیرد؛ در این خصوص حفظ جان و سلامت مردم برای ما دارای اهمیت است و در اولویت نسبت به سایر موارد قرار دارد.

حمیدی ادامه داد: در جلسه گذشته مقرر شد در خصوص پارک خودروهای سنگین در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان، محل‌هایی برای ایجاد پارکینگ در ورودی شهرها توسط شهرداری‌ها تعبیه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در شهرها برعهده شهرداری‌ها بوده و لازم است تا در راستای حفظ جان مردم، در این خصوص اقدام کنند.

ی تصریح کرد: بررسی نحوه برخورد با مجروحان تصادفی در شهرها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و کیفیت ارائه خدمات به این افراد امری ضروری است که باید ضمن تبیین و تشریح عملکرد توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی، ارتقای سطح آن در دستور کار قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا بیمارستان‌های استان سمنان در بخش اورژانس، به‌صورت ویژه و آنلاین افرادی را برای خدمت‌رسانی فوری به افراد تصادفی و بدحال در نظر بگیرند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا