کرمان

جرأت نفس کشیدن در مرزها را به دشمن نمی‌دهیم

جرأت نفس کشیدن در مرزها را به دشمن نمی‌دهیم

به گزارش یولن از کرمان، امیر غلامعلیان ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب‌شرق کشور امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان به مناسبت روز نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: فرمان تاریخی امام در سال ۵۸ مبنی بر ماندگاری ارتش در تاریخ انقلاب نشأت گرفته از دید راهبردی و بصیرت امام(ره) بود که به‌رغم همه توطئه‌ها تأکید کردند ارتش با همه ساز و برگ خود در میدان‌ها حاضر شود و اقتدار خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه نتیجه این فرمان مبارک، حضور ارتش در دفع توطئه‌هایی بود که اول انقلاب این نهال نوپا را تهدید می‌کرد، گفت: نقشی که ارتش در دوران دفاع مقدس و پس از آن حضوری باصلابت و مقتدر بوده و در کنار مردم حضور داشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب شرق کشور، ارتش جمهوری اسلامی را بازویی قدرتمند در کنار سایر نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: ارتش در کنار سپاه پاسداران و نیروی انتظامی نقش‌آفرینی می‌کند و از افتخارات ارتش به ویژه نیروی زمینی این است که به‌رغم ۳۴ سال پس از جنگ تحمیلی هنوز در مرزهای کشور، تهدیدات دشمنان را رصد کرده و آمادگی در حد اعلای بازدارندگی دارند.

غلامعلیان ابراز کرد: ترش دشمنان به دلیل قدرت بازدارندگی و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح ایران است و همه کسانی که چشم طمع به منافع امنیتی نظام دارند، بدانند که اگر کوچکترین تهدیدی به مرزهای ما داشته باشند نیروهای مسلح مانند یک پتک بر سرشان فرود می‌آیند و جرأت نفس کشیدن در مرزهای ایران را به آنها نمی‌دهیم.

علی زینی‌وند استاندار کرمان نیز رفتار ارتش با مردم را برگرفته از تربیت مکتبی اسلامی برشمرد و اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم ارتش، مردمی بودن آن است که در بحران‌های کرونا و سیل، ارتش دوشادوش دیگر نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی، جهادی و… در کنار مردم بود.

وی محبوبیت ارتش در میان اقشار مختلف را یادآور شد و گفت: محبوبیت ارتش و نیروهای نظامی ما در میان مردم مثال‌زدنی است و ارتش ایران ذوب در مردم است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا