سمنان

برنامه های اوقات فراغت جوانان، کیفی سازی شود

برنامه های اوقات فراغت جوانان، کیفی سازی شود

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان؛ فرج‌الله شوشتری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری گفت: ضمن احصاء‌ نقاط ضعف و قوت در اجرای برنامه های ستاد امور ساماندهی امور جوانان در سال گذشته، برای سال جدید نیاز است تا برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی افزود: کیفیت بخشی مربیان و افرادی که در حوزه اوقات فراغت در حال اجرای برنامه هستند، امری است که باید در راستای آموزش و ارائه بهتر موارد در حوزه اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان مَدنظر باشد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان تاکید کرد: ضرورت دارد تا علاوه بر برنامه ریزی و اقدامات در حوزه کلاسها و همچنین فضای حقیقی، با توجه به گستره عصر ارتباطات و شبکه های مجازی و اجتماعی و حضور جوانان و نوجوانان در این فضا، در حوزه فضای مجازی نیز اقدامات لازم در دستور کار باشد.

وی در ادامه بیان داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن شناسایی افرادی که در حوزه های مختلف مرتبط با حوزه جوانان به تولید محتوای فاخر و ارزشمند مشغول هستند، حمایت های لازم در راستای بازنشر این تولیدات را در دستور کار قرار دهد.

شوشتری همچنین تاکید کرد: توجه به مساجد و بهره گیری از ظرفیت های بسیار ارزشمند و پتانسیل بالای آن در راستای پیشبرد اهداف در حوزه امور جوانان و ترغیب این قشر برای استفاده بیشتر و بهتر از این مهم، امری حائز اهمیت است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی و پای کار آوردن این مهم در پیشبرد برنامه ها، سیاست ها و اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی در استان از اولویت های کاری ماست که جوانان و نوجوانان نقش تاثیر گذاری در این مهم داشته که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا