سمنان

اختصاص بودجه برای توسعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور

اختصاص بودجه برای توسعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور

به گزارش یولن از سمنان، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه وی عصر امروز در بدو ورود به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه حضور یافته و با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، ضمن بیان اینکه عمده فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آینده مشغول به کار می‌شوند، بیان کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با معضل بیکاری مواجه نیستند.

وی ضمن قول مساعد در خصوص اختصاص بودجه برای توسعه فضای کارگاهی و تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حمایت‌های رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور افزود: هزینه‌کرد در دانشگاه پویا و جامعه‌محور فنی و حرفه‌ای در واقع سرمایه‌گذاری برای اشتغال جوانان کشور است.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر اینکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی در رفع معضلات صنعتی دارند، اظهار کرد: دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با ظرفیتی که دارند می‌تواند به اقتصاد آموزش عالی، اقتصاد کشور و اشتغال پایدار کمک کنند.

خطیبی افزود: با توجه به ضرورت مهارت‌آموزی دانشجویان در طول دوران تحصیل، دانشگاه فنی و حرفه‌ای ظرفیت خوبی برای تربیت دانشجوی مهارت‌محور است.

در پایان این بازدید، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از بخش‌های مختلف اداری، ورزشی، آموزشی و خوابگاه‌های این دانشگاه دیدن و ابراز رضایت کرد.

وی در جریان فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده و در دست اجرای این مجموعه دانشگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا