کردستان

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت آموزی سربازان وظیفه 

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت آموزی سربازان وظیفه 

به گزارش خبرگزاری یولن از سنندج، سرهنگ مهدی دانش پور با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات مهارت آموزی با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح و همکاری انتظامی استان ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و جمعیت هلال احمر در ۲۰ رشته مهارتی طی ۴ مرحله شهرستانی ، استانی ،سازمانی و کشوری برگزار می شود.

وی افزود: در این مسابقات تمامی کارکنان وظیفه که دارای مهارت هستند،پس از خود اظهاری در رشته های مشخص شده ثبت نام و در مراحل شهرستانی و استانی نفرات برتر پس از اخذ آزمون کتبی و مصاحبه انتخاب و به اردوی آماده سازی مسابقات سازمانی اعزام خواهند شد.

معاون تربیت و آموزش انتظامی کردستان گفت: مسابقات مرحله سازمانی به صورت کاملا عملی و پروژه محور برگزار و سه نفر برتر هر رشته مهارتی به مسابقات کشوری که در مهر ماه سال جاری بین تیم های آجا،سپاه، فراجا و ستاد کل برگزار می گردد، اعزام خواهند شد.

سرهنگ دانش پور در پایان با اشاره به اهداء جوایز به نفرات برتر، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج فرهنگ مهارت آموزی، افزایش انگیزه مهارت و خلاقیت، ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت مقدس سربازی، شناسایی ،استعدادیابی و انتخاب افراد ماهر می باشد.

46

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا