سیاسی

امام جمعه اردبیل: حضور بی‌ضابطه زن در اجتماع شخصیت واقعی او را از بین می‌برد/ خواهران طلبه آماده عکس‌العمل در برابر توطئه‌های دشمنان باشند

امام جمعه اردبیل: حضور بی‌ضابطه زن در اجتماع شخصیت واقعی او را از بین می‌برد/ خواهران طلبه آماده عکس‌العمل در برابر توطئه‌های دشمنان باشند

به گزارش خبرگزاری یولن، سید حسن عاملی در آیین گرامیداشت دهه کرامت که در مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل برگزار شد، تاکید کرد که طلبگی و سربازی امام زمان(عج) توفیق بزرگی است که خداوند نصیب طلاب کرده است.

بنا بر روایت حوزه‌نیوز، نماینده ولی فقیه در اردبیل افزود: طلاب علوم دینی باید با تلاش خستگی‌ناپذیر و با الگوگیری از علمای بزرگ معاصر همچون امام خمینی(ره) و علامه مطهری روحیه مجاهدت را در خود تقویت کرده و در جهت نشر معارف و تعالیم دین بکوشند.

عاملی فهم‌ سیاسی و بصیرت را برای طلبه بسیار ضروری دانست و گفت: طلاب خواهر بایستی همواره در برابر توطئه‌های دشمنان آماده عکس‌العمل باشند.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: طلاب حوزه‌های علمیه باید زمان‌شناس باشند و با فهم سیاسی و بصیرت خود همواره چند قدم جلوتر از مردم جامعه، آماده عکس‌العمل مناسب در برابر نقشه‌های شوم دشمنان باشند.

او وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه را تلاش در راستای معارف اهل بیت(ع) و رضای خداوند دانست و اظهار داشت: خواهران طلبه بایستی به دور از سستی و استفاده بهینه از زمان و با همتی بلند پا به عرصه تحصیل علوم دینی بگذارند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه جامعه‌ای که باید محل تامین نیازهای مادی و کسب فضایل اخلاقی باشد اگر به صحنه نمایش‌های جذابیت جنسی تبدیل شود آثار مخرب و زیان‌باری را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: حضور بی‌ضابطه زن در اجتماع نه تنها ‌کرامت انسانی و شخصیت واقعی او را از بین می‌برد بلکه هیچ موفقیتی نیز برای او نخواهد داشت.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا