قزوین

بیش از هزار اشتراک رایگان گاز در قزوین واگذار شد

بیش از هزار اشتراک رایگان گاز در قزوین واگذار شد

به گزارش خبرگزاری یولن از قزوین؛ علی حجتی پور، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تأکید بر توجه خاص و عزتمندانه دولت سیزدهم به اقشار آسیب‌پذیر، اظهار کرد: از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۱۵۹ اشتراک گاز به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شده است.

وی افزود: ۵ میلیارد ریال اعتبار به‌منظور لوله‌کشی رایگان گاز به منازل مددجویان تخصیص‌داده‌ شده که تاکنون حدود ۵۰۰ مددجو از این اعتبارات بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۷۸ مورد اشتراک رایگان به خانواده‌های ایثارگران، شهدا، رزمندگان و آزادگان، تعداد ۱۰۷ مورد اشتراک رایگان به مساجد شهری و روستایی و حسینیه‌ها، ۷ مورد اشتراک رایگان به مدارس خیرساز و تعداد ۲ مورد اشتراک رایگان به پایگاه‌های بسیج و موزه دفاع مقدس واگذار شده است.

حجتی پور تأکید کرد: شرکت گاز در کنار رسالت اصلی خود مبنی بر گازرسانی به شهرها و روستاها، توجه جدی به مسئولیت‌های اجتماعی داشته و با پرداخت سهم و دین خود به جامعه تلاش دارد تا به رشد و ارتقای شاخص‌های اجتماعی کمک کند.

وی ادامه داد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین اذعان کرد: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، برای یک‌بار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا