چهارمحال و بختیاری

تداوم راه رییس‌جمهور شهید و الگوگیری از این شهید بزرگوار سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

تداوم راه رییس‌جمهور شهید و الگوگیری از این شهید بزرگوار سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مدیران کل و مدیران روابط عمومی‌های استان افزود: آیت‌الله رئیسی فردی انقلابی، خدمتگزار و بااخلاص بود که خدمت به مردم کشور را با سفرهای استانی و با حضور در شهرستان‌های دور و نزدیک و به خصوص حضور در مناطق محروم، انجام می‌داد.

امام جمعه شهرکرد گفت: آیت‌الله رئیسی، خادم مردم و الگویی برای تمام مدیران انقلابی بود و مدیران در سطح ملی و استانی باید خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

نکونام به مدیران توصیه کرد؛ باید قدردان این شهید بزرگوار باشیم و راه شهید خدمت را با عزم راسخ و اراده مستحکم ادامه دهیم و نگذاریم از این راه نورانی کاسته شود و این حرکت کند شود.

به گفته وی، برای ادامه دادن راه شهدا، باید یک هم‌عهدی مضاعف شکل بگیرد و مدیران ارشد استان با عزم و اراده بیشتر و تلاش بیش از گذشته این راه ادامه پیدا کند و تداوم راه رییس‌جمهور شهید و الگوگیری از این شهید بزرگوار سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

نکونام اظهار داشت: اخلاص از شاخص‌ترین ویژگی‌های این رییس‌جمهور شهید بود که باعث شد خداوند به این بزرگمرد برکت ببخشد و شهادت را نصیب ایشان کرد.

وی اظهار داشت: رییس‌جمهور شهید خودش را وقف وظیفه کرده بود و به تکریم و خدمت بی‌منت به مردم می‌اندیشید و اخلاص داشت.

امام جمعه شهرکرد گفت: بصیرت دینی و دین‌شناسی از شاخصه‌های اصلی شهدا بود و آیت‌الله رییسی به عنوان خادم مردم، انسانی دین‌شناس بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: کسانی که می‌خواهند خادم مردم باشند باید دین‌شناس باشند و وظایف دینی را بشناسند و از آن تخطی نکند و در چارچوب دین خدمت کند.

وی اظهار داشت: رییس‌جمهور شهید در زمان خدمت و سفرها نیز رعایت مسائل دینی و اقامه نماز را در راس کار داشت و در هم آمیختگی دین و خدمت سرلوحه کار ایشان بود.

نکونام افزود: رییس‌جمهور شهید از زمان قبل از ریاست جمهوری مسائل مختلف جامعه را شناخته بود و خدا کمک کرد این مشکلات حل شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم سکان فعالیت دولت را با بدهی‌های بالا، اوراق بی‌پشتوانه، خالی بودن خزانه تحویل گرفت، گفت: به فضل خدا و تلاش مسوولان مشکلات حل شد و خدا راه را باز کرد و رییس‌جمهور شهید، به چراغ راه خدمت رسانی به مردم در دولت‌های آینده تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه شهید رییسی اگر می‌ماند و دوره کاری خود را به اتمام می‌رساند، بسیاری از مشکلات رفع می شد یادآور شد: به فضل خدا، ایشان به عنوان شهید خدمت الگوی برای مدیران و دولت‌های آینده تبدیل شد.

امام جمعه شهرکرد گفت :این شهید بزرگوار تاب و تحمل سختی‌ها و سنگ اندازی‌ها را داشت و الگو برای این مسیر روشن شد و این عزیز برای مدیریت الگو قرار گرفته شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت مساله انتخابات پیش رو افزود: در پرتو فعالیت‌ و ریاست رییس جمهور شهید، خیلی کارها انجام شد و نباید بگذارید این کارها مخدوش شود.

به گفته وی، در این ایام انتخابات فرصتی برای برخی از افراد است که دنبال این هستند تا اقدامات دولت را کوچک کنند و ما نباید اجازه دهیم این مساله اتفاق بیفتد و باید کارهای دولت تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان به برجسته‌سازی کارها و فعالیت‌های دولت در همه عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری به عنوان یک استان محروم، کارهای بزرگی انجام شد و فعالیت‌های نیمه‌تمام به اتمام رسید که باید این کارها برجسته شود.

نکونام بر تداوم خدمت‌رسانی به مردم در قالب میز خدمت تاکید کرد وگفت: نباید اجازه داده شود که میز خدمت و خدمت‌رسانی به مردم در دولت آینده کمرنگ شود.

گفتنی است ، در چهارمحال و بختیاری حدود ۷۰۰ نخبه شناسایی شده است که تعداد زیادی از این نخبگان، مستعدین دانش‌آموزی، دانشگاهی و اعضای هیات علمی هستند.

بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رییس‌جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا