خراسان رضوی

ترویج نشاط مومنانه در قالب استقبال از بهار شهرداری مشهد

ترویج نشاط مومنانه در قالب استقبال از بهار شهرداری مشهد

به گزارش یولن از خراسان، سیدابراهیم علیزاده در گفتگویی با بیان اینکه شهرداری مشهد همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، تمهیدات مختلفی را اندیشیده است، اظهارکرد: خوشبختانه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، در سال جدید، فضای بانشاط و مفرحی را در نقاط مختلف شهر تجربه کرده‌اند.

وی با اشاره به پیش‌بینی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی مختلف در کنار برپایی محافل قرآنی در بوستان‌های منتخب از نیمه دوم ماه مبارک رمضان، گفت: سعی مدیریت شهری بر این بوده که شادی مومنانه را در سطح شهر رقم بزند؛ رویدادهای مختلفی هم در این راستا اجرایی و تعریف شده که از جمله آن می‌توان به ۱۹ جشنواره گل و جانمایی و نصب ۱۱۰۰ المان گل اشاره داشت.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: هرآنچه شهرداری در قالب استقبال از بهار انجام می‌دهد، برای نشاط و شادابی و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و زائران نوروزی است؛ خوشبختانه اقدامات صورت گرفته، اثرگذاری مثبتی روی جامعه هدف داشته و نشان از موفقیت مدیریت شهری دارد.

علیزاده توجه به ظرفیت‌های اجتماعی و مردمی را یکی از نکات مثبت عملکردی شهرداری در این ایام دانست و تصریح کرد: در کنار برپایی محافل قرآنی، حمایت از مراسمات قرآنی و مذهبی سطح شهر را هم داشته‌ایم که شایسته تقدیر است.

پویش «افطاری ساده» دیگر محور صحبت‌های علیزاده در این گفتگو بود و گفت: سازمان فرهنگی و اجتماعی گام موثری در جهت ترویج این سنت حسنه در ماه مبارک رمضان داشته که خوشبختانه از سوی نهادهای مردمی و تشکل‌ها حمایت شده؛ تعریف و اجرای فعالیت‌های اجتماع‌محور یکی از موضوعات مورد تاکید و توجه شوراست که شهرداری هم به خوبی عملیاتی و اجرایی کرده است.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا