علمی و فناوری

فورد ماستنگ، نسخه چهار در، مخصوص خانواده! /عکس

فورد ماستنگ، نسخه چهار در، مخصوص خانواده! /عکس

امیرمسعود عابدین_ جیم فارلی، مدیرعامل فورد در مصاحبه‌ای با Autocar، از ایده عرضه خودروهای دیگری به‌عنوان بخشی از خط تولید ماستنگ استقبال کرد. منظور او یک شاسی‌بلند یا کراس‌اوور دیگر نیست، بلکه خودرویی چهار در است!

درحالی‌که طرفداران این خودرو ایده ماستنگ خانوادگی را مسخره می‌کنند، حقیقت این است که فورد مدت زیادی است که به انجام آن فکر می‌کند. در اینجا رندرهای رسمی از فورد را که توسط طراح ارشد آن طراحی شده است، می‌بینید. این تصاویر در اواسط سپتامبر ۲۰۲۲ و زمانی که S۶۵۰ به‌طور رسمی معرفی شد، ظاهر شدند.

فورد ماستنگ، نسخه چهار در، مخصوص خانواده! /عکس

به گزارش یولن، برخی استدلال می‌کنند که فورد پس از توقف تولید فیستا، فوکوس، تاروس و فیوژن در سال‌های اخیر می‌تواند از خودروی دیگری در خط تولید خود در ایالات‌متحده استفاده کند. ماستنگ تنها خودرویی است که باقی مانده و بقیه خودروها، شاسی‌بلند و پیکاپ هستند.

فورد ماستنگ، نسخه چهار در، مخصوص خانواده! /عکس

این موضوع که آیا باید سدانی با نام ماستنگ وجود داشته باشد یا خیر، جای بحث دارد. البته این ایده، تازه نیست و در اواسط دهه ۱۹۶۰، نمونه اولیه چهار دری ساخته شد ولی درنهایت موفق به دریافت چراغ سبز تولید نشد.

شایعات مربوط به خودروی ماستنگ چهار حداقل از سال ۲۰۱۸ وجود داشته است. گزارش‌های اولیه بیان می‌کردند که فورد حتی به فروشندگان درباره سدانی با پیشرانه ۸ سیلندر توربوشارژ صحبت کرده است. بااین‌حال، این درنهایت فقط شایعه بود.

تنها چیزی که فارلی به‌طور قطع تأیید کرد این است که هرگز یک ماستنگ تمام الکتریکی ساخته نخواهد شد.

۵۴۳۲۲

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا