زنجان

تهیه طرح هادی در ۵۸ روستای زنجان در ۶ ماهه نخست سال

تهیه طرح هادی در ۵۸ روستای زنجان در ۶ ماهه نخست سال

به گزارش یولن از زنجان، رضا خواجه ای با بیان اینکه، طرح هادی روستایی به‌عنوان‌ سند و برنامه ای ۱۰ ساله جهت توسعه موزون و هدایت صحیح توسعه و عمران روستایی تلقی می شود افزود: تمامی اقدامات عمرانی در سطح روستاها از جمله تهیه و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، لازم است مطابق با ضوابط، برنامه‌ها و سیاست‌های طرح‌های مذکور انجام گیرد. 
 
وی اضافه کرد: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۶۴.۵ درصد و در سطح کشور ۵۸ درصد و همچنین تعداد اجرای طرح هادی درروستاهای بالای۲۰ خانوار ۴۶۰ روستا است. 
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: بنیاد مسکن به عنوان متولی امر ساخت و ساز و اجرای طرح هادی درروستاها تلاش دارد تا با تعامل دهیاران و اعضای شورای اسلامی درجهت توسعه و تقویت روستا ها قدم بردارد.

خواجه ای به ارائه خدمات فنی و مهندسی از سوی بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: خدمات فنی و مهندسی برای ارائه خدمات در صدور پروانه ساختمان های روستایی بر اساس ضوابط، مقررات فنی، طرح هادی مصوب و نظارت بر اجرای ساختمان‌های روستایی با هدف جلوگیری از ساخت و ساز غیراصولی و غیرمجاز در روستا، افزایش کیفیت ساخت و سازهای روستایی و دسترسی روستاییان به خدمات فنی و مهندسی است. 
 
وی خاطرنشان کرد : طی ۶ماهه سال جاری، چهار و ۷۰۰ فقره خدمات فنی و مهندسی در زمینه های مختلف در استان ارائه شده است.

46

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا