هرمزگان

حل مشکل دیرینه شهروندان جاسکی با پیگیری نماینده شرق هرمزگان/ مشکل سند ۲۵۰ قطعه زمین مردم رفع شد

به گزارش یولن از جاسک، محمد رادمهر ظهر امروز در دیدار با شهروندان از حل مشکلات دیرینه شهروندان جاسک با پیگیری های نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی گفت: کار برای مردم یک ارزش و یک توشه معنوی برای انسان است. خدمت به خلق بالاترین عبادتهاست و خشنودی مردم، خشنودی خداوند است.

رادمهر خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده مراحل قانون گذاری ۱۴ قطعه زمین معوض به صاحبان املاک واقع در طرح بافت قدیم فرسوده محله سرکله که جهت ثبت در سامانه کاداستر «واحد بانک زمین» در دست اقدام می باشد و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

فرماندار جاسک با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی شهروندان جاسکی که قریب ۲۰ سال با آن مواجه بودند، بحث صدور سند ۲۵۰ قطعه بود که با ورود آقای رئیسی نماینده مردم شریف شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مرتفع شد.

رادمهر در ادامه تصریح کرد: تعیین تکلیف سهم ۱۰ درصدی شهرداری در خصوص واگذاری ۲۵۰ قطعه زمین به شهروندان که قریب ۲۰ سال با مشکل مواجه بود مورد بررسی و خوشبختانه به نتیجه رسید.

فرماندار جاسک ادامه داد: مشکل صدور سند ۲۵۰ قطعه زمین شهروندان جاسکی که حدود یک ماه پیش با حضور نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استانداری و مدیر کل مسکن و شهرسازی و سایر دستگاه های ذی ربط برگزار شد مرتفع شده است.

وی در ادامه ابراز کرد: ۱۷۰ قطعه از ۲۵۰ قطعه بحمدالله به تایید واحد شهرسازی رسیده و سند آن صادر شده است.

رادمهر در ادامه افزود: صدور تعداد ۸۵ واحد باقی مانده در دست اقدام است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا