اجتماعی

شهرداری تهران مکلف به فراهم آوردن تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شد

به گزارش خبرنگار شهری یولن، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران درباره صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: در این جلسه کلیات طرح بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح شهرداری تهران را مکلف کرد که نسبت به کاهش سرفاصله زمانی قطارهای مترو در کلیه خطوط از طریق افزایش بهره وری، مدیریت زمان و مدیریت ناوگان در پیک سفرهای روزانه نسبت به وضع موجود جهت دستیابی به ظرفیت ۲ میلیون جابه جایی روزانه و اورهال حداقل ۶۸ دستگاه واگن مترو تا پایان سال اقدام کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در این طرح آمده که شهرداری مکلف است نسبت به افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی به حداقل ۳۰۰۰ دستگاه فعال به منظور دستیابی به حداقل ۲ میلیون جابجایی از طریق ورود و بکارگیری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید، کمک به بازسازی و اورهال اساسی ۶۰۰ دستگاه اتوبوس شامل ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین بخش خصوصی و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین با اولویت ناوگان خارج از مدار بهره برداری برنامه ریزی‌ها کند.

نادعلی خاطرنشان کرد: در این طرح نگاهی هم به بخش تاکسیرانی شهر تهران شده و شهرداری مکلف شد نسبت به فراهم آوردن تسهیلات وام ارزان قیمت برای صاحبان تاکسی های شهر تهران به منظور نوسازی حداقل ۷۰۰۰ دستگاه و بازسازی ۳۰۰۰ دستگاه تاکسی تا پایان سال برنامه ریزی و اقدام کند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا