سمنان

سرمایه‌گذاری در روستای هدف گردشگری قوشه دامغان

سرمایه‌گذاری در روستای هدف گردشگری قوشه دامغان

به گزارش یولن از سمنان، مریم سلمانیان، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در نشست بررسی مسائل روستای هدف گردشگری قوشه دامغان اظهار کرد: زیرساخت‌های گردشگری در روستای هدف گردشگری قوشه دامغان ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: این زیرساخت‌ها بر اساس تفاهم‌نامه مشترک اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان ایجاد می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: زیرساخت‌های روستاهای گردشگری با هدف معرفی هر چه بیشتر و جذب گردشگر به روستاها فراهم می‌شود.

سلمانیان ادامه داد: زیرساخت‌های در نظر گرفته شده شامل مجموعه‌ای از بازارچه صنایع‌دستی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و … است که با صرف سه میلیارد ریال اعتبار در محل اراضی متعلق به دهیاری روستای قوشه از توابع بخش امیرآباد شهرستان دامغان ایجاد می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: زیرساخت‌های گردشگری روستای هدف گردشگری قوشه در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس؛ قوشه، یکی از روستاهای شهرستان دامغان در استان سمنان بوده که این روستا در دهستان تویه دروار در بخش امیرآباد واقع است.

قوشه در ۳۸ کیلومتری جنوب غربی دامغان و در مسیر جاده دامغان – سمنان واقع شده و یکی از مهم‌ترین بنای تاریخی روستای قوشه دامغان، کاروانسرای شاه‌عباسی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا