سیاسی

به اسرائیل حمله کردیم، هیچ غلطی نتوانستند بکنند /احمق ها در اسراییل و آمریکا صحبت از بمب اتم می‌کنند

به اسرائیل حمله کردیم، هیچ غلطی نتوانستند بکنند /احمق ها در اسراییل و آمریکا صحبت از بمب اتم می‌کنند

به گزارش خبرگزاری یولن، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: درحال حاضر بعد از این همه زحمات و تحمل سختی، در آمریکا و اروپا به زبان شما حرف شما را می‌زنند و شعار مرگ بر اسراییل جهانی شده است.

بنابر روایت تسنیم، برهان باقری در نشست تخصصی رسانه و روابط عمومی در جهاد تبیین اظهارداشت: کار رسانه آسان نیست و در جریان نبرد غزه چقدر از خبرنگاران و کسانی که خواستند صدای مظلوم را جهانی کنند زحمت کشیدند.

وی افزود: امروز با عنایات ذات اقدس الهی فریاد مظلوم خواهی جهانی شده و پارسال در چنین روزی فکر نمی‌کردیم که دانشجویان و اساتید بیش از ۳۰۰ دانشگاه در آمریکا و کشورهای اروپایی فریاد تظلم خواهی بلند کنند و از دانشگاه و محل کار اخراج شوند اما محکم پای عقاید خود بمانند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: بعد از گذشت ۷۵ سال که رسانه های غربی و صهیونیست خوراک به مردم می‌دادند و افکار عمومی را هدایت می‌کردند، خبرنگاران در جنگ غزه به خوبی ایفای نقش کردند و پیام مظلوم خواهی مردم غزه را به گوش جهانیان رساندند.

باقری خاطرنشان کرد: لذا ما در این عصر رسانه که بمب اتم کارایی خود را از دست داده است، نظام جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در سطح جهان برای اینکه ظالم و متجاوز را تنبیه کند زمانی که چهار قدرت هسته ای جهان گفتند حمله نکن اما به اسراییل حمله کرد و هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و یکی از مهمترین دلایل آن این بود که افکار عمومی جهان با آنان همراه نبود.

وی اضافه کرد: احمق ها در اسراییل و آمریکا صحبت از بمب اتم می‌کنند اما میان آنها افرادی هستند که کمی عقل دارند و می‌دانند افکار عمومی جهان با آنان نیست. تا مدتی قبل آنها به افکار عمومی جهان شکل می‌دادند زیرا رسانه در اختیار آنان بود اما غزه سبب شد تمام توجه ها به سمت مظلومیت مردم غزه برود و افکار عمومی راستی آزمایی کردند که کدام رسانه درست و کدام غلط می‌گویند، لذا هر رسانه که طرفدار صهیونیست بود در افکار عمومی مردم ناکارآمد می‌شد و درحال حاضر رسانه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت حرفی برای گفتن دارند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: ما درحال نبرد هستیم و یکی از کارهایی که باید انجام دهیم و باتوجه به اینکه در جبهه حق قرار داریم همان کاری است که در دفاع مقدس انجام دادیم، در جنگ سخت قرار نیست لشکری جداگانه تصمیم بگیرد بلکه مرکزی وجود دارد که به عملیات این نبرد سر و سامان می‌دهد تا اینکه در مقابل دشمن واحد موفق شود.

باقری عنوان کرد: نبرد ما ترکیبی است و جنگ شناختی با دشمن داریم و در این جنگ مهمترین کسانی که افسران جهاد تبیین هستند، شما اصحاب رسانه و روابط عمومی ها هستید. شما باید هنجارهای الهی را در جامعه گسترش دهید و بدانید جبهه دشمن کدام جهت را می‌زند و چه کسانی را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: در بیان حق باید محکم بایستیم و فقط از خدا بترسیم. ما واقعا به قله نزدیک هستیم و زحمات شما در عرصه جهاد تبیین جواب می‌دهد و درحال حاضر بعد از این همه زحمات و تحمل سختی، آمریکا و اروپا به زبان شما حرف شما را می‌زنند و شعار مرگ بر اسراییل جهانی شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در پایان گفت: مهمترین کار برای فراهم کردن زمینه ظهور این است که افکار عمومی جهان ظلم ستیز شوند.

۲۷۲۱۹

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا