کردستان

راه اندازی برنامه «سو» در کردستان

راه اندازی برنامه «سو» در کردستان

به گزارش خبرگزاری یولن از سنندج، علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، ضمن تبریک هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: مردم ایران با وجود تبلیغات منفی دشمنان اما همانند گذشته اما پای نظام ایستادند و در دو دوره انتخابات با آرای ۵۰ درصدی پای صندوق های رای رفتند و فرد اصلح و منتخب خود را انتخاب کردند.

وی افزود: “دکتر مسعود پزشکیان” با انتخاب مردم ایران رئیس جمهور منتخب مردم شده که امیداوریم با حضور ایشان به عنوان دومین مقام اجرایی و حکامیتی در راستای پیشرفت ایران اسلامی موثر باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با اشاره به اینکه یکی از وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گری مردم است، بیان کرد: از بدو ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکنون این ستاد در همه دولت ها توانسته یار و یاری گر باشد در دولت جدید نیز این ستاد با برنامه ها مطالبه گر خواهد بود.

حسینی ادامه داد: در دولت رئیسی نیز با ارائه گزارش شکایت مردم ستاد در جهت مطالبه و در رصد و بررسی این مسائل قدم بر می داشت، هم اکنون نیز ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند همراه و یاری گر این دولت نوپا باشد.

وی به برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و بیان کرد: تجلیل از فعالان امر به معروف با حضور مسئولین، تجلیل از فعالین و کارمندان در راستای هفته حجاب و عفاف، تجلیل از طلایه داران معروف، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری دهها جلسه تبیینی مناسب با شعار سال و غیره در این هفته برگزار می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، شعار امسال هفته امر به معروف «نهضت حسینی، گفتمان زینبی» عنوان کرد.

حسینی به راه‌اندازی نرم‌افزاری با عنوان «سو» پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم با ثبت نام در این سامانه می‌توانند مسائل و مشکلات از جمله فساد اداری، یا ترک فعل مدیران را اعلام کنند تا بررسی شود.

وی اضافه کرد: افراد در صورت فساد اداری می توانند شکایت خود را ثبت کنند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گر خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، یادآور شد: تاکنون اسامی ۲۶ دستگاه استان در این سامانه ثبت شده‌اند و اگر تخلفی مردمی از دستگاه در این سامانه ثبت شود به صورت مکتوب و محرمانه به مسئول مربوطه اعلام و خواستار پاسخگویی ظرف مدت ۱۰ روز خواهیم بود و اگر فساد و مشکلی در اداره‌ای رخ دهد بررسی و پیگیری می‌شود در غیر این صورت شائبه پیش آمده برای مردم تبیین می‌شود.

وی گفت: برنامه «سو» در راستای سلامت اداری راه اندازی شده است.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا