کرمانشاه

راه خدمت صادقانه شهید رئیسی ادامه دارد

راه خدمت صادقانه شهید رئیسی ادامه دارد

به گزارش خبرنگار یولن کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) در تجمع مردم کرمانشاه به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی که مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم کرمانشاه امروز صاحب عزا هستند و من به آنها تسلیت می‌گویم.

وی افزود: پیشوند زیبای شهید یک روزه و یک شبه در ابتدای نام سید ابراهیم رئیسی قرار نگرفته و همانگونه که شهید سلیمانی فرمود تا انسان شهید وار زندگی نکند شهید نخواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اتفاقات کنونی که رخ داده نشان دهنده شکل‌گیری یک مکتب بوده و این اتفاق حاصل یک روز و یک شب نبوده است.

راه خدمت صادقانه شهید رئیسی ادامه دارد

وی ادامه داد: خداوند روز به روز به ماه حجت‌های جدیدی را نشان می‌دهد و هر روز ‌های جدیدی به عالم معرفی می‌شود، شهید رئیسی همواره یک وجود مغتنم بوده و هست.

صحرایی خاطرنشان کرد: همانگونه که شهید سلیمانی تبدیل به یک مکتب شد شهید رئیسی نیز تبدیل به مکتب خدمت صادقانه می‌شود و امید است که خداوند ما را قدرشناس و همراه مکتب شهدا در دنیا و آخرت قرار دهد.

وی اضافه کرد: به جلوه‌های دیگر این موضوع نیز باید دقت کنیم؛ نگاه ما باید فارغ از غم نگاه به مکتب شهید باشد و مهم‌تر از گرامیداشت جسم شهید فهمیدن راه و ادامه آن است.

استاندار کرمانشاه ابراز کرد: باید جدی‌تر و امیدوارتر از قبل در مسیر سعادت بخش حرکت کنیم و هیچ خللی نباید در این مسیر به وجود بیاید؛ در تمامی مسیرهای صحیح سختی‌ها و ابتلائات در پیش رو است.

صحرایی افزود: هیچ راه سعادتی با راحتی به دست نیامده و بنابراین باید تلاش روزافزون خود را ادامه دهیم؛ کشور ما با داشتن افرادی مانند سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها راه استقامت خود را پیش خواهد برد.

وی در پایان گفت: هر قدر که شهید رئیسی را بهتر بشناسیم و بهتر راه او را ادامه دهیم این مسیر سعادت بخش ادامه خواهد داشت.

46

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا