هرمزگان

سعید محمد: منطقه آزاد کیش در آستانه ایجاد تحول اقتصادی بزرگی است / ارزیابی عملکرد مدیران در دستور کار

به گزارش یولن از بندرعباس، سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، انتصاب محمدرضا نوایی لواسانی را به‌عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش زمینه‌ساز تحولی بزرگی در حوزه سرمایه‌گذاری جزیره عنوان کرد.

وی در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از خدمات شایسته جعفر آهنگران در دوره مدیریت خود، گفت: ایشان مدیری باتجربه و آشنا به مناطق آزاد هستند و از تجربیاتشان در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد استفاده خواهیم کرد.

محمد در ادامه با تبریک به محمدرضا نوایی لواسانی به‌عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: ایشان از سوابق ارزشمندی در عرصه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی و مگاپروژه‌ها دارند و سبب ایجاد تحول در بخش سرمایه‌گذاری کیش خواهد شد.

مشاور رئیس‌جمهور در خصوص شاخص‌ها و راهبردهای استراژی برای ارزیابی عملکرد مدیران، گفت: پس از تبیین شاخص‌ها و استراتژی‌ها در قالب برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت، عملکرد مدیران مناطق آزاد ارزیابی می‌شود.

وی با بیان این که مناطق آزاد کشور با هدف سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی، ‌تولید و حل مسائل سرزمین اصلی تاسیس شدند، افزود: در چند سال گذشته با ارزیابی‌هایی که انجام شده است در این زمینه از کمترین شاخص‌ها برخوردار بودیم.

سعید محمد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول در مناطق آزاد، افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود نسبت به اجرای طرح تحول در مناطق آزاد اقدام شود.

به گفته وی، با بهره‌گیری از شاخص‌ها، برنامه‌ریزی دقیق و دیپلماسی می‌توانیم  نوع عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار دهیم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از تکمیل سامانه شفافیت خبر داد و خاطرنشان ساخت: سامانه شفافیت با هفت خدمت رونمایی شد و هم‌اکنون پس از تکمیل با ۱۶ خدمت در دسترس اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

محمد در این مراسم با بیان این که در سفر گذشته مشکلات و موضوعاتی که از سوی عموم مردم جزیره مطرح شد مورد بررسی قرار گرفته و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سفر آینده گزارشی جامع در راستای حل مشکلات بومیان و مردم این منطقه ارائه خواهیم کرد.

به گزارش فارس، در آئین تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست جدید، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، هیأت همراه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، جعفر آهنگران مدیرعامل وقت سازمان، ادارات، نهادها، شرکت‌های تابعه و برخی از ساکنان جزیره کیش حضور داشتند.

انتهای پیام/۳۲۶۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا