ایلام

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های «هلیلان»

احمد کرمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در جلسه امروز در نهاد ریاست جمهوری مصوبات بسیار مهم و اثربخشی برای رفع محرومیت در شهرستان هلیلان انجام گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برای پیگیری مشکلات هلیلان به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد و با حضور معاونین وزرای کشور، جهاد کشاورزی، نفت، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن، بنیاد علوی، معاونت توسعه روستایی معاون اول، وزارت بهداشت، وزارت نیرو و معاون عمرانی استانداری ایلام تصمیات بسیار خوبی برای توسعه هلیلان اتخاد شد.

معاون عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های هیلان اختصاص یافت گفت: در خصوص ۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد درخواست مردم تصمیم گیری اثر بخشی صورت گرفت و ۷۰ میلیارد تومان برای ایستگاه پمپاژ کهره – داجیوند، ۱۵ میلیارد برای ایستگاه‌های پمپاژ پیامن و میدر، ۴ میلیارد تومان برای تکمیل پل جزمان اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: همچنین تسهیلات ریالی و ارزی برای شروع عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان، ۲۵ میلیارد برای تکمیل راه پیامن به میدر نیز تخصیص یافت.

کرمی ادامه داد: احداث بیمارستان محلی توسط بنیاد مستضعفان در هلیلان، تجهیز مراکز درمانی پیازآباد، توحید، کهره، ماهیزان و چشمه ماهی، تکمیل هنرستان ۸ کلاسه هلیلان، گاز رسانی به ۱۲ روستای جدید در هلیلان نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان قیر رایگان برای آسفالت معابر شهری و روستایی اختصاص یافت گفت: ۵ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان رفع، ۳۵۰ واحد مسکونی نیمه کار در شهرستان تکمیل و ۵ میلیارد تومان برای راه پله کبود به علی‌باقر از مهمترین مصوبات و خروجی‌های مثبت این نشست برای شهرستان هلیلان بود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا