سمنان

اجرای ۴۲۳ پروژه عمرانی برق‌رسانی در بسطام

اجرای ۴۲۳ پروژه عمرانی برق‌رسانی در بسطام

سیدحمیدرضا موسوی، مدیر امور برق بسطام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزری فارس در بسطام اظهار کرد: در راستای تغذیه برق مشترکان جدید، ۱۶ دستگاه پست هوایی توزیع برق به قدرت یک‌هزار و ۴۸۰ کیلوولت آمپر، در بخش بسطام نصب و مورد بهره‌برداری واقع شد.

وی اضافه کرد: طرح احداث هفت هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی برای تأمین برق متقاضیان و مشترکان جدید به انجام رسیده و عملیات تبدیل ۱۸ هزار و ۸۵۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار نیز به اجرا درآمده است.

مدیر امور برق بسطام اجرای طرح بهینه‌سازی ۱۵ هزار و ۳۵۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف بخش بسطام را در راستای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق‌رسانی دانست و گفت: تا به حال ۶۰۴ کنتور هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه اندازه‌گیری و مدیریت انرژی «فهام»، در شهرستان نصب شده است.

موسوی به اقدامات شاخص صورت‌گرفته در حوزه خدمات‌دهی اشاره کرد و افزود: اصلاح و تقویت پست برق ابرسج، احداث شبکه فشار متوسط و نصب پست هوایی و اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای ابر، بهسازی شبکه فشار ضعیف روستاهای قلعه میرزا سلیمان، میان‌آباد، امیریه و حسن‌آباد، اصلاح شبکه مسیر سرآسیاب و روستای جیلان و دایر کردن شبکه فشار متوسط و پست هوایی عمومی شهرک جیلان، در زمره فعالیت‌هایی است که عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: برای ۴۲۳ پروژه عمرانی برق‌رسانی اجرا شده طی سال ۱۴۰۰ در بسطام، مبلغ ۸۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا