البرز

آماده‌باش ناوگان پیش بیمارستانی البرز در روزهای پایانی سال

آماده‌باش ناوگان پیش بیمارستانی البرز در روزهای پایانی سال

به گزارش یولن از کرج، مهرداد بابایی، رییس اورژانس البرز، از آماده باش کامل مجموعه مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی البرز در چهارشنبه آخر سال خبر داد.  

وی افزود: همه پایگاه های اورژانس شامل ۶۹ پایگاه و ۸۸ کد عملیاتی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه در آمادگی کامل هستند

بابایی خاطر نشان کرد: مرکز ارتباطات و ستاد مرکز اورژانس با حداکثر نیروی ممکن تقویت شده و آماده پاسخ گویی به مردم عزیز می باشند که در صورت بروز اتفاق در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند. 

وی عنوان کرد: مرکز EOC به عنوان دبیرخانه ستاد نوروزی و ستاد بحران پذیرای تیم فرماندهی عملیات بحران دانشگاه است و نسبت به جمع آوری آمار مصدومان و هدایت اقدامات درمانی در مراکز پیش بیمارستانی و بیمارستانی با هماهنگی ستاد هدایت MCMC و معاونت‌های مختلف انجام خواهد شد. 

رییس اورژانس البرز به آمار مصدومان در سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: چهارشنبه پایان سال ۱۳۹۹، ۱۳۴ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت. 

وی ادامه داد: تا کنون در استان البرز ۱۵ نفر مصدوم و ١ نفر فوتی مرتبط با حوادث چهارشنبه پایان سال ثبت شده است.

رییس اورژانس البرز توصیه کرد: والدین محترم در چهارشنبه پایان سال کودکان و فرزندان خود را تنها نگذارند و بیشتر مراقب باشند تا نوروز را با سلامتی و شادی آغاز کنند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا