اخبار ورزشی

عکس‌| جدایی رسمی ساپینتو پس از قهرمانی

عکس‌| جدایی رسمی ساپینتو پس از قهرمانی

به گزارش خبرگزاری یولن؛ همانطور که طی روزهای اخیر نیز اعلام شده بود، ریکاردو ساپینتو به پایان دوران حضور خود در باشگاه آپوئل رسید. سرمربی سابق استقلال به صورت رسمی از این تیم قبرسی جدا شد تا به احتمال زیاد، راهی فوتبال مکزیک شود.

به گزارش ورزش سه، این اتفاق در شرایطی رخ داد که ساپینتو توانست روز شنبه آپوئل را پس از پنج سال ناکامی، به قهرمانی در لیگ قبرس برساند تا این تیم برای بیست و نهمین بار، قهرمان لیگ این کشور شود.

پس از مسجل شدن قهرمانی آپوئل، ریکاردو ساپینتو در جشن ویژه باشگاه و همچنین عکس‌های رسمی قهرمانی شرکت نکرد تا مشخص شود سرمربی پرتغالی تمایلی به ادامه همکاری با این باشگاه ندارد.

2021957

باشگاه آپوئل قبرس با انتشار اطلاعیه‌ای نوشته است:

«فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ سال بسیار رقابتی و با مشکلات فراوان بود. اما در نهایت آپوئل با هدایت ریکاردو ساپینتو موفق شد پس از ۵ سال دوری از عنوان قهرمانی، به هدف اصلی این تیم دست یابد و برای بیست و نهمین بار در تاریخ خود قهرمان شود. این ناکامی‌های پنج ساله، فشار زیادی داشت اما با تلاش فراوان اعضای باشگاه، به هدف مورد نظر رسیدیم. کمک‌های سرمربی ما برای آپوئل تعیین کننده بود تا این تیم به اوج فوتبال قبرس بازگردد.

رئیس پرودروموس پتریدیس و هیئت مدیره آپوئل مایلند به طور ویژه از مربی ما، ریکاردو ساپینتو، به خاطر مشارکتش در این موفقیت بزرگ تشکر کنند.

همکاری ما در انتهای ماه می میلادی به پایان می‌رسد، اما نام او به عنوان مربی که توانسته تیم را به کسب عنوان قهرمانی بازگرداند، همچنان برجسته خواهد بود.

برای ریکاردو ساپینتو در دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی‌اش آرزوی موفقیت داریم.»

بدین ترتیب ساپینتو از پانزدهمین تیمی که هدایتش را برعهده داشت، جدا شد تا احتمالا شانزدهمین تیم تحت هدایت او، خارج از قاره اروپا باشد. از سال ۲۰۱۲ که ساپینتو هدایت اسپورتینگ لیسبون را برعهده گرفت، او ظرف ۱۲ سال روی نیمکت چهارده تیم اسپورتینگ، ستاره سرخ، او اف آی، آترومیتوس، بلننسز، الفتح، آترومیتوس (دوره دوم)، استاندار لیژ، لژیا ورشو، براگا، واسکودوگاما، غازی عینتاب، موریرنزه، استقلال و آپوئل را برعهده داشته و هرگز در هیچ تیمی بیشتر از یک فصل حضور نداشته است.

۲۵۸ ۲۵۸

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا