آذربایجان شرقی

لحظه به لحظه با آخرین تحولات ورزش تبریز/ احیا سازمان ورزش به جلسه روز سه شنبه موکول شد

به گزارش یولن از تبریز، یکی از حساس‌ترین روزهای ورزش تبریز و استان آذربایجان‌شرقی امروز است که یولن در تبریز لحظه به لحظه این اخبار را رصد و برای علاقه‌مندان ورزش استان اطلاع‌رسانی می‌کند.

۰۰: ۰۰ / هوشنگ نصیرزاده: حضور سولدو در تیم تراکتور قطعی شده و وی صبح امروز قراردادش را با تیم تراکتور منعقد خواهد کرد.

۰۰:۳۵ / امیر حقوقی وزنه‌بردار تبریزی به اردوی تیم ملی کشور دعوت شد.

۱:۰۰ / سرج لوکو بازیکن کامرونی که برای حضور در تیم تراکتور به تبریز سفر کرده بود، در تست‌های پزشکی مورد تائید قرار نگرفته و به گفته پزشکان احتمال سکته در حین مسابقه برای وی وجود داشت. علاوه بر دکتر نجفی، ۲ پزشک تبریزی و خانم هراتیان نیز سلامت این بازیکن را تائید نکردند.

۱:۲۰ / به گفته نصیرزاده عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور معرفی خواهد شد.

۳۵: ۱ / زونیمیر سولدو سرمربی کروات تیم تراکتور وارد فرودگاه تبریز شده و مورد استقبال مسوولان این باشگاه قرار گرفت.

۲:۳۰ / سرمربی جدید تیم تراکتور مستقیم از فرودگاه راهی باشگاه تراکتور شده و ضمن انداختن عکس با شال تراکتور، قراردادش را با این باشگاه منعقد کرد.

۸ صبح: لایحه احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز امروز در صحن شورا به رای گذاشته می‌شود و در صورت رای حداقل ۷ عضو شورای اسلامی شهر تبریز، سازمان شهرداری تبریز احیا و به ورزش همگانی و قهرمانی باز خواهد گشت.

۹:۱۰ / میرمعصوم سهرابی: حضور من به عنوان مدیر عامل باشگاه تراکتور هنوز قطعی نیست.

۱۰: ۱۰ /  به دلیل حضور در مراسم تشییع جنازه پدر شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس و مداح اهل بیت شادروان آقای حاج بیوک آقا آسایش جاوید جلسه شورای اسلامی شهر تبریز زودتر از موعد مقرر به اتمام رسیده و لایحه احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز به جلسه فوق العاده روز سه شنبه شورای شهر موکول گردید.

۱۱: معارفه زونیمیر سولدو امروز پیش از شروع تمرین تیم تراکتور در حضور بازیکنان این تیم در کمپ باشگاه تراکتور برگزار می‌شود. همچنین سرمربی کروات پیش از تمرین از امکانات باشگاه تراکتور بازدید خواهد کرد.

۱۲:۵۵ / پرویز هادی: سازمان ورزش شهرداری تبریز با هدف توسعه ورزش همگانی، افزایش امکانات سخت افزاری احیا و در رشته هایی که مدعی هستیم با نفرات بومی در ورزش قهرمانی شرکت خواهد کرد.

۱۳:۳۵: سولدو سرمربی جدید تیم تراکتور از ورزشگاه و زمین چمن ورزشگاه و زمین تمرینی و همچنین امکانات باشگاه بازدید کرده و دفتر خود در باشگاه تراکتور را تحویل گرفت. قرار است دقایقی دیگر معارفه وی در حضور بازیکنان و مدیران این باشگاه برگزار گردد.

۱۴: جلسه معارفه سولدو سرمربی جدید تیم تراکتور پیش از تمرین امروز در حضور بازیکنان و مدیران این باشگاه برگزار شد.

 

در حال بروز رسانی

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا