سمنان

زمان و مکان اقامه نماز عید فطر در استان سمنان اعلام شد

زمان و مکان اقامه نماز عید فطر در استان سمنان اعلام شد

به گزارش یولن از سمنان، نماز عید سعید فطر با حضور پرشور نمازگزاران در نقاط مختلف استان سمنان اقامه می‌شود.

نماز عید فطر در سمنان ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در مصلای بزرگ این شهر و در شاهرود ساعت هفت صبح در مصلای پیامبر اعظم (ص) اقامه می‌شود.

نماز عید فطر در دامغان ساعت هفت صبح در مصلای این شهر، در گرمسار ساعت ۶:۳۰ صبح در میدان امام (ره) مقابل مسجد جامع و در سرخه ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در حسینیه شهدا برپا می‌شود.

در مهدی‌شهر نماز عید فطر ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در حسینیه المهدی، در بسطام ساعت۷:۳۰ دقیقه صبح در مصلی، در دیباج ساعت هشت صبح در مصلی، در آرادان ساعت هشت صبح در مسجد صاحب‌الزمان (عج) و در کلاته‌خیج ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در حسینیه اعظم اقامه می‌شود.

در شهمیرزاد نیز نماز عید سعید فطر ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در مصلای نماز جمعه، در میامی ساعت هفت صبح در مسجد جامع، در ایوانکی ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در میدان امام خمینی (ره)، در بیارجمند ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در گلزار شهدای گمنام و در مجن ساعت ۸:۱۵ دقیقه در مسجد جامع برپا می‌شود.

همچنین نماز عید سعید فطر در درجزین ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در مدرسه حضرت مهدی (عج)، در کلاته‌رودبار ساعت هشت صبح در مسجد جامع، در رودیان ساعت هفت صبح در گلزار شهدای رویان و در حسین‌آباد کالپوش ساعت هشت صبح در مسجد جامع اقامه می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا