کردستان

ساماندهی ترافیک و وانت های میوه فروشی؛نمادی از عزم شورای شهر برای شهری پویا

ساماندهی ترافیک و وانت های میوه فروشی؛نمادی از عزم شورای شهر برای شهری پویا

به گزارش خبرگزاری یولن از سنندج، عزت رضایی رئیس شورای شهر سنندج در جلسه طرح ساماندهی ترافیک و وانت‌بارهای میوه‌فروشی، اظهار کرد: اجرای طرح ساماندهی ترافیک و وانت‌بارهای میوه‌فروش در سطح شهر،با پیگیری و پشتکار شورای شهر،همکاری شهرداری،پلیس راهور و سایر دستگاه‌های اجرایی و بویژه مشارکت فعال شهروندان فهیم به ثمر نشست و این نمادی از عزم شورای شهر برای ایجاد شهری پویا است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی معابر شهری و روان‌سازی ترافیک،یکی از دغدغه‌های اصلی شورای شهر بوده است،افزود:در همین راستا طرح‌های مختلفی را بررسی و در نهایت طرح ساماندهی ترافیک و وانت‌بارهای میوه‌فروش را بعنوان یکی از راهکارهای موثر برای حل این مشکل،انتخاب و اجرا کردیم.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه اتحاد و همدلی رمز موفقیت در اجرای هر طرحی است،گفت:اجرای این طرح نشان داد که با همکاری و همدلی می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و شهری زیبا،پویا و مدرن خلق کرد.

رضایی ضمن قدردانی از استاندار،فرماندار، مجموعه مدیریت شهری،رئیس پلیس راهور و بویژه شهروندان فهیم سنندجی،خاطرنشان کرد:پایداری این طرح و ارائه خدمات دیگر به شهروندان، مستلزم استمرار همکاری و مشارکت همه جانبه این عزیزان است.

وی با اشاره به معضل ترافیک در سنندج و علل مختلف آن،بر لزوم هم‌افزایی و هم‌اندیشی برای اتخاذ راهکارهای مناسب در این زمینه تاکید کرد.

رئیس شورای شهر سنندج در پایان،از نادیده گرفتن تلاش‌های نمایندگان مردم در شورا و عدم انعکاس خدمات مجموعه مدیریت شهری گلایه کرد و گفت:ثمره و پایداری این خدمات و تصمیمات،در گرو حمایت و پشتیبانی نمایندگان مردم در پارلمان محلی شورای شهر است.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا