آذربایجان غربی

سامانه ستاد در شهرداری ارومیه آغاز به کار کرد/شفافیت معاملات شهرداری با راه‌اندازی سامانه ستاد

به گزارش یولن از ارومیه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه حسین مهدی زاده اظهار داشت: مقدمات راه‌اندازی سامانه ستاد در شهرداری ایجاد و اکنون وارد فاز اجرا شده است.

وی تاکید کرد:  از این پس تمام معاملات منجمله مناقصه‌ها، مزایده‌ها و خرید و فروش از طریق سامانه ستاد انجام می‌شود

شهردار ارومیه ادامه داد: سامانه ستاد که در بستر وب است، به دستگاه‌های اجرایی این توانایی را می‌دهد که تمام مراحل معامله از زمان ثبت درخواست تا تبادل وجه را در یک سیستم یکپارچه و استاندارد، منطبق با کلیه قوانین و آیین نامه‌ها انجام دهند.

وی از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که خواستار انجام معامله چون خرید، فروش، مناقصه و مزایده با شهرداری ارومیه هستند، دعوت کرد در سامانه مذکور ثبت نام  کنند.

مهدیزاده عنوان کرد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)‌ یکی از راهکارهای کلیدی برای کاهش هزینه‌ها به جهت فضای رقابتی، افزایش بهره‌وری و شفافیت معاملات در شهرداری ارومیه است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا