زنجان

شمار مشترکان گاز طبیعی در زنجان ۱۷ درصد افزایش یافت

شمار مشترکان گاز طبیعی در زنجان ۱۷ درصد افزایش یافت

به گزارش یولن از زنجان ، رحیم سلیمانی نژاد افزود: هدفگذاری شرکت گاز زنجان در سال جاری پذیرش ۱۲ هزار مشترک جدید است که با افزایش ۱۷ درصدی، در نیمه نخست امسال ۶ هزار و ۹۴۲ مشترک جدید در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند. 
 
وی یادآور شد: در راستای توسعه گازرسانی، طبق برنامه ریزی سالانه و با در نظر گرفتن نیاز مردم، شرکت گاز استان زنجان پذیرش ۱۲ هزار مشترک جدید را در برنامه خود قرار داده که با جذب ۶ هزار و ۹۴۲ مشترک جدید تا پایان شهریور امسال، مجموع مشترکان گاز در استان به ۴۱۵ هزار و ۴۷ مشترک افزایش یافته است که شاهد افزایش ۱۷ درصدی جذب مشترکان هستیم. 
 
سلیمانی نژاد اظهار داشت: هم‌ اکنون ۳۷۷ هزار و ۹۲۹ مشترک به بخش خانگی، ۳۴ هزار و ۴۶۶ مشترک به بخش مشترکان عمومی و ۲ هزار و ۶۵۲ مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد. 
 
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: از کل اشتراک‌پذیری‌های انجام‌ شده تاکنون، ۲۸۶ هزار و ۹۹۶ مشترک در شهرها و ۱۲۸ هزار و ۵۱ مشترک نیز در روستاهاست. 
 
سلیمانی نژاد میزان مصرف گاز امسال استان تا شهریورماه را یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۸۶۵ هزار مترمکعب اعلام کرد. 
 
وی یاد آور شد: همچنین در راستای ایجاد زیر ساخت‌های پیشرفت و توسعه در روستاهای استان ۴۲ طرح گازرسانی روستایی در حال اجراست.

46

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا