اخبار ورزشی

نکونام: مطمئنم جام قهرمانی برای ماست/تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم

نکونام: مطمئنم جام قهرمانی برای ماست/تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم

به گزارش خبرگزار یولن؛جواد نکونام امروز با خبرنگاران گفت و گو کرد.

*یادتان باشد روز اول گفتم که تا روز آخر می‌جنگم. زحمت‌مان را می‌کشیم، ولی هیچ قولی برای قهرمانی ندادم.

*تا لحظه آخر در فوتبال نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود. باید تلاش کنیم و دو بازی آخر را ببریم. رقیب تحت فشار است و من مطمئنم که بعد از دو بازی جام قهرمانی برای ما و هواداران‌مان است.

*صحبت‌هایم بعد از بازی با نساجی نشانه ناامیدی و ناکامی نیست؛ صحبت‌های بعد از بازی‌ام را عیناً‌ تکرار می‌کنم. شما قضاوت بازی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان و ملوان را ببینید!

*بحث آن روز ما کاملاً درست و فنی بود، چون با این اتفاقاتی که داور رقم می‌زند مگر می‌شود قهرمان شد؟! تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم. ما زحمت‌مان را کشیدیم؛ کسانی دیگر باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند، وگرنه ما تا الان قهرمان شده و جشن‌مان را هم گرفته بودیم.

*هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد و تیم ما  تا به اینجا میانگین امتیازی بالای دو امتیاز را به ثبت برساند. حتی تیم رقیب ما یک روز به یکی از مربیان ما پیغام داد که مثلاً یک تیم دیگری خیلی قوی است و شروع کنند به اذیت کردن آن تیم! من گفتم اما به کسی کاری نداریم و تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است. همانطور که گفتم وقتی دیدند تیم ما لقمه گلوگیری است شروع کردن به اذیت کردن! البته اذیت فوتبالی کسی نمی‌تواند انجام دهد؛ مگر اینکه با اتفاقاتی مثل داوری باشد.

*باز هم می‌گویم قضاوت برادران حیدری برای تیم ما و رقیب را ببینید، آنها جدول را عوض کردند. اتفاقاتی که افتاد خارج از چارچوب بود و ما نمی‌توانستیم کاری کنیم، ولی به هر حال این اتفاق افتاد. یک نکته دیگر هم وجود دارد که باید بگویم؛ تیم ما در بازی با نساجی مخصوصاً وقتی نتیجه ۳ بر صفر حریف را شنید، خواه ناخواه این اتفاق افتاد. حتی در بین دو نیمه سعی کردم با بچه ها صحبت کنم، ولی به هر حال بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد. حتی مربی رقیب ما هم حواسش به آن نتیجه بود. به نظرم در بازی با نساجی تیم ما تحت تأثیر نتیجه بازی حریف بود. فکر نمی‌کردم با اشتباهاتی که در آن بازی انجام می‌شود نتیجه برگردد، ولی این اتفاق افتاد. ما یک راه داریم و آنهم تلاش و حمایت هواداران تا روز آخر است.

۲۵۱ ۲۵۱

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا