طبق ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران؛ ISQI مقام برترین شرکت خدماتی کشور را کسب کرد
طبق ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران؛ ISQI مقام برترین شرکت خدماتی کشور را کسب کرد
به نقل از روابط عمومی ISQI – کسب مقام فوق، به عنوان دستاوردی بی سابقه در تاریخ ۳۵ ساله شرکت ISQI، مهر تاییدی است بر تلاشهای مستمر و بی وقفه این شرکت در راستای دستیابی به بالاترین سطح کیفیت خدمات تست و بازرسی در کشور.
مراسم اختتامیه هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت، عصر امروز توسط سازمان ملی استاندارد ایران و در حضور مقامات دولتی و نمایندگان صنعت برگزار شد. در این مراسم شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر مبنای ارزیابی مدل جایزه ملی کیفیت ایران به اشتهار ۴ ستاره نایل شد. این شرکت با گذراندن سنجههای معتبر و ارزیابیهای سازمان با افتخار توانست عنوان برترین شرکت کیفی خدماتی کشور را از آن خود کند. این موفقیت نه تنها نشاندهنده تعهد و کوششهای تیم مجرب ISQI، بلکه به معنای نگاه صنعت تست و بازرسی به اهمیت مقوله کیفیت در کشور است.
سعید تاجیک، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ضمن ابراز تبریک از دریافت این جایزه ارزشمند توسط خانواده بزرگ ISQI، این موفقیت را نشانگر رویکرد متمرکز به مقوله کیفیت دانست و در این خصوص گفت: “دریافت این جایزه ماحصل ادراک یکپارچه سازمانی از چشمانداز و استراتژی تا فرآیندها، منابع انسانی و همچنین فرهنگ سازمانی این مجموعه بوده که انگیزهای برای ادامه مسیر حرکت ما به سوی ارتقای کیفیت و استانداردهای خدمات است. این دستاورد نتیجه همت و تلاش تمامی اعضای تیم ماست و ما به ادامه این مسیر با قدرت و انگیزه بیش از پیش متعهد خواهیم بود.”
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بهرهمندی از نیروهای جوان، توانا و متخصص، در همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران و دیگر نهادهای سیاستگذار، همواره در تلاش است تا با ارتقای تجهیزات، تکنولوژی و دانش فنی در استانداردسازی خدمات و محصولات، به تحقق اهداف ملی و توسعه پایدار و ارتقا کیفیت در سطح کشور کمک کند.
روابط عمومی ISQI، ضمن تبریک مجدد این دستاورد به خانواده بزرگ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از تمامی ذینفعان خود اعم از مشتریان، سهامداران، شرکتهای همکار تست و بازرسی، نهادهای حاکمیتی و قانونگذار، سپاسگزار است که با حضور و حمایت خود سبب اعتلای جایگاه شرکت در صنعت تست و بازرسی کشور شدهاند.
مجله خبری یولن