خوزستان

طوفان نوجوانان و جوانان غدیری اندیمشک

طوفان نوجوانان و جوانان غدیری اندیمشک

حمیده بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در اندیمشک اظهار کرد: عید غدیر عید بشارت و تزکیه و عید تثبیت ولایت و امامت است و امام رضا (ع) می فرمایند که ارزش روز غدیر به اندازه ی روزی است که آدم خلق شد و ملائکه به او سجده کردند و کسانی که آن را نپذیرفتند ابلیس صفت هستند.

مسئول هیئت مهدی موعود عج شهرستان اندیمشک افزود: غدیر روز تثبیت اصل امامت است و فقط منحصر به امامت امام علی (ع) نیست بلکه امامت امام مهدی (عج) نیز با واقعه غدیر استوار می شود و اگر غدیر را درک نکنیم و نشناسیم انتظار برای ما بی معنا خواهد شد.

وی تصریح کرد: سال‌هاست که نسل به نسل غدیر حفظ شده و الان که در آستانه شکوه انقلاب اسلامی بر قله های تاریخ هستیم باید زینت امیرالمؤمنین علی (ع) باشیم و نام و یاد غدیر را که روشنی بخش همه ی زمان هاست به دیگر مردم دنیا بشناسانیم و چتر محبت و ولایت امام خوبی ها را در جهان بگسترانیم و این مهم به سرانجام نمی رسد مگر با اجتماع قلوب مؤمنین و وحدت کلمه حول محور ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای ( حفظه الله).

مسئول هیئت مهدی موعود (عج) عنوان کرد: نوجوانان و جوانان ولایی شهرستان اندیمشک در قالب گروه دختران بهشت و پسران بهشت با استعانت از خداوند متعال و مدد امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، با برنامه ریزی و فعالیت های جهادی، دهه ی ولایت و امامت را با شعار فقط به عشق علی( ع) طوفانی آغاز کردند و یک دهه جشن و شادی توام با معرفت علوی را به مردم شهرشان هدیه کردند.

بزرگی تأکید کرد: بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری و ورزشی در کارگروه ها و کمیته های تخصصی برای این دهه‌ی پر از عشق و معرفت طراحی و پیاده سازی شده است و مسابقات مختلف فرهنگی همچون خطبه خوانی غدیر، مسابقات نقاشی گروه های سنی مختلف ، کتابخوانی ، مسابقات ورزشی، دارت، تنیس روی میز، دو ومیدانی، دوچرخه سواری، فوتبال دستی، تیراندازی و …، برپایی ایستگاه صلواتی، ایستگاه نقاشی همراه با جایزه، مصاحبه های مردمی، ایستگاه مشاوره ، دلنوشته، جشن محله ای، پخش تراکت و شیرینی، دیدار با خانواده شهدا، اجرای سرودهای خیابانی توسط گروه سرود پسران بهشت در شهر و روستاهای حومه، اجرای برنامه عروسکی و… از عناوین برنامه های دهه ولایت و امامت هستند.

مسئول امور بانوان خادمیاران رضوی شهرستان اندیمشک یادآور شد: با کمک مهدی یاوران ، خادمیاران و نیکوکاران اندیمشکی، طبخ و توزیع سه هزار پرس غذای گرم با نام اطعام علوی را در روز عید غدیر خواهیم داشت.

بزرگی در ادامه عنوان کرد: جشن بزرگ خانوادگی غدیر و تقدیر از زوج های جوان سال ۱۴۰۳ را در عصر عید غدیر یعنی سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید قاسم زاده شهرستان برگزار خواهیم نمود و به قید قرعه هزینه اسکان و پذیرایی دو زوج جوان را در مشهد مقدس خواهیم داد.

این فعال فرهنگی در پایان ضمن تشکر از خانواده های اندیمشکی که با هزینه های خود به این برنامه کمک شایانی نمودند اعلام کرد : البته گروه های دیگر فرهنگی نیز در شهرستان این دهه را جشن می‌گیرند و آرزوی توفیق برای همه شهروندان اندیمشکی دارم.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا