همدان

تزریق یک‌میلیون و ۸۶۳ هزار دز واکسن کرونا در همدان

محمد خزائی در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در همدان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان اظهار کرد: تا چهاردهم آبان‌ماه یک‌میلیون و ۱۲۲ هزار و۸۸۶ دز در نوبت اول، ۷۳۷ هزار و ۱۸۳ دز در نوبت دوم و دو هزار و ۳۵ دز در نوبت سوم واکسن کرونا در استان تزریق شده که در مجموع یک‌ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۱۴۱ دز است.

وی با اشاره به تزریق ۴۷۶ هزار و ۸۶۳ دز در نوبت اول، ۳۱۹ هزار و ۷۹۵ دز نوبت دوم، یک هزار و ۱۸۸ دز نوبت سوم و در مجموع ۷۹۷ هزار و ۸۵۱ دز در شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در نهاوند ۱۱۵ هزار و ۵۹۰ دز نوبت اول، ۷۸ هزار و ۸۸۸ دز نوبت دوم، ۱۳۸ دز نوبت سوم و در مجموع ۱۹۴ هزار و ۶۱۶ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در ملایر این میزان در نوبت اول ۱۸۷ هزار و ۹۸۲ دز، ۱۲۰ هزار و ۷۹۹ دز در نوبت دوم، و ۲۴۴ دز در نوبت سوم بوده که در مجموع به ۳۰۹ هزار و ۳۸ دز می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۸۶ هزار و ۸۲۱ دز در نوبت اول ، ۵۰ هزار و ۶۲ دز نوبت دوم، ۱۰۴ دز در نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۹۹۰ دز در مجموع واکسن کرونا در کبودراهنگ  تزریق شده است افزود: در فامنین این میزان ۲۴ هزار و ۹۹۵ دز در نوبت اول، ۱۶ هزار و ۸۸۶ دز نوبت دوم، ۵۰ دز نوبت سوم و ۴۱ هزار و ۹۳۳ دز در مجموع بوده است.

خزائی با بیان اینکه در شهرستان درگزین ۲۸ هزار و ۶۱۰ دز در نوبت اول، ۱۹ هزار و ۸۳۶ دز در نوبت دوم، ۸ دز در نوبت سوم و ۴۸ هزار و ۴۵۴ دز در مجموع واکسن کرونا تزریق شده است افزود: در رزن این میزان ۵۱ هزار و ۹۰۰ دز در نوبت اول، ۳۲ هزار و ۸۲ دز در نوبت دوم، ۱۱۳ دز در نوبت سوم و ۸۴ هزار و ۹۵ دز در مجموع بوده است.

وی با اشاره به اینکه در تویسرکان ۶۹ هزار و ۶۸۱ دز در نوبت اول، ۴۷ هزار و  ۲۰۲ دز نوبت دوم، ۷۲ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۱۶ هزار و ۹۵۶ دز واکسن کرونا تزریق شده است عنوان کرد: سهم شهرستان بهار ۸۰ هزار و ۴۴۴ دز نوبت اول، ۵۲ هزار و ۶۳۳ دز نوبت دوم، ۱۱۸ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۳۳ هزار و ۲۰۸ دز بوده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا