فرهنگ و هنر

کارشناسان بیمه در محل زندگی ایثارگران حضور می‌یابند

کارشناسان بیمه در محل زندگی ایثارگران حضور می‌یابند

به گزارش یولن، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی در جلسه‌ای مشترک در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع بیمه ایثارگران را بررسی کردند. در این دیدار مشکلات، مسائل و قراردادهای بیمه‌ای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مطرح و مقرر شد با همکاری شرکت بیمه دی در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

قاضی‌زاده هاشمی در این نشست با بیان اینکه رویکرد اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد عدالت در ارائه خدمات است، گفت: قطعاً ارائه خدمت با کیفیت به ایثارگران و خانواده‌های آنان باید در اولویت باشد.

اذعان رئیس بنیاد شهید به نواقص بیمه تکمیلی ایثارگران

وی با اشاره به مشکلات پوشش بیمه تکمیلی درمان ایثارگران افزود: متأسفانه بنیاد در شروع به کار دولت، با کسری بودجه مواجه بود که این مشکلات برطرف شد و امیدواریم با توجه به کمک دولت و مجلس در تصویب بودجه سال جاری این مشکلات کاهش یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نواقصی که در پوشش بیمه درمانی ایثارگران وجود دارد، بیان داشت: ایثارگران ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و باید با تمان توان در جهت حل این مشکلات اقدام کرد.

در نشست مشترک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ضمن بررسی موضوعات و مسائل مرتبط با بیمه ایثارگران و خانواده‌های آنان، تأکید شد که رسیدگی به پرونده‌های بیمه‌ای این عزیزان که سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کشور هستند، با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

رئیس کل بیمه مرکزی در این دیدار با اشاره به اینکه صلابت و آرامش کنونی کشور ایران مدیون جانفشانی و ایستادگی ایثارگران است، اظهار داشت: رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده‌های آنان از وظایف همه مدیران و مسؤولان کشور است و فعالان و مدیران صنعت بیمه هم موظف هستند که پرونده‌های بیمه‌ای این عزیزان را با دقت و سرعت بررسی و نسبت به پرداخت حق و حقوق قانونی آنان اقدام کنند.

صنعت بیمه کشور به ارائه خدمت به همه ایثارگران افتخار می‌کند

وی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه عمومی و همگانی است و تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید در این زمینه فعالیت کند، بلکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید در این زمینه حضوری فعال‌تر داشته باشند، گفت: صنعت بیمه کشور به ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به همه ایثارگران افتخار می‌کند و حتی به خودمان می‌بالیم که برخی از فعالان این صنعت نیز از جامعه ایثارگران کشور هستند.

محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی طی گزارشی خدمت‌رسانی بیمه دی به خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران را موجب افتخار این شرکت دانسته و با تبیین چالش‌ها و راهکارهای پیش رو، بر تلاش بی‌وقفه جهت بهبود شرایط موجود تأکید کرد.

کارشناسان بیمه در درب منازل ایثارگران حضور می‌یابند

وی با بیان دشواری‌هایی که همه‌گیری کرونا پدید آورده، ادامه داد: مرکز ارتباط شرکت بیمه دی، ضمن پاسخگویی شبانه‌روزی به بیمه‌شدگان، نسبت به برقراری تماس با خانواده شهدا و ایثارگران اقدام‌ کرده و با مشاوره‌‌ پزشکی در خصوص بیماری کووید، نقش مؤثری در پیشگیری این بیماری یا درمان به موقع بیمه‌شدگان داشته است.

مدیرعامل بیمه دی همچنین به تسهیل امور اداری برای خانواده‌ بیمه‌شدگان اشاره کرد و گفت: با طراحی اپلیکیشن‌ها و همچنین مراجعه‌ حضوری کارشناسان بیمه دی به درب منازل ایثارگران، اقدامات حداکثری در راستای سهولت امور اداری در دست اقدام است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا