کرمان

حماسه حضور کرمانی‌ها در جشن چهل و سوم انقلاب+تصاویر

حماسه حضور کرمانی‌ها در جشن چهل و سوم انقلاب+تصاویر

یولن – کرمان؛ مردم دیار کرمان در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برای جشن پیروزی انقلاب سنگ تمام گذاشتند، در مرکز استان و در شهر کرمان نمایش دیدنی از حضور مردم را شاهد بودیم، نمایشی که خیلی‌ها را در حاشیه خیابان‌ها انگشت به دهان گذاشته بود، می‌گفتند این همه حضور را تصویر نمی‌کردیم، تا چشم کار نمی‌کرد خودروهایی که مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی بودند.

گزارش خبرنگاران استان کرمان از دیگر شهرستان‌های استان نیز، راهپیمایی باشکوه و به یادماندنی را به تصویر می‌کشد، همزمان با سراسر کشور جشن ملی یوم‌الله ۲۲ بهمن در قالب رژه خودرویی و موتوری در سیرجان برگزار شد.

حماسه حضور کرمانی‌ها در جشن چهل و سوم انقلاب+تصاویر

 

این مراسم از گلزار شهدای سیرجان با حضور گسترده مردم با خانواده‌ها و با خودروها و جوانان هم با موتورسیکلت تا حسینیه امام خمینی مصلای نمازبرگزار شد، در بخش‌های گلستان، پاریز، زیدآباد و بلورد هم این مراسم به‌صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.

حضور پرشور مردم زهکلوت در حماسه ۲۲ بهمن

مردم زهکلوت در مرکز بخش جازموریان از توابع شهرستان رودبار جنوب نیز که دی ماه امسال درگیر سیل‌ بودند نیز امروز حضور تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند، این مراسم در این بخش نیز به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

‌منصور شکراللهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس در جمع مردم زهکلوت به‌مناسبت جشن ‌۲۲بهمن با تقدیر از حضور مردم در این حماسه گفت: ان‌شاءالله خسارات کشاورزان پرداخت خواهد شد، خانه‌های محکم برای مناطق سیل‌زده خسارت دیده ساخته خواهد شد.

حماسه حضور کرمانی‌ها در جشن چهل و سوم انقلاب+تصاویر

حماسه حضور کرمانی‌ها در جشن چهل و سوم انقلاب+تصاویر

حماسه حضور مردم رفسنجان در جشن انقلاب

به گزارش یولن از رفسنجان، مردم انقلابی و همیشه در صحنه رفسنجان امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق کردند و راهپیمایی خودرویی باشکوهی از مسیرهای بلوا امام علی(ع)، گلزار شهدا، میدان ۲۲ بهمن و پارک جوان به سمت مصلی برگزار و انسجام انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

علی‌اکبر پورمحمدی فرماندار رفسنجان در جمع مردم رفسنجان در مصلی ضمن قدردانی از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: رفسنجان قبل از انقلاب شهر خون و قیام بود و همدوش انقلاب محکم ایستاد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب، استقلال نظام بود که مردم از دیکتاتوری، آمریکا، اسرائیل و انگلیس رهایی پیدا کردند، افزود: مردم خودشان در میدان بودند و این رهایی را رقم زدند.

وی با اشاره به خدماتی که دولت‌های مختلف در طول انقلاب انجام دادند، عنوان کرد: بعد از انقلاب، در زمینه برق در شهرستان رفسنجان ۱۴۰۰ انشعاب داشتیم، بعد از انقلاب ۱۰۴ هزار انشعاب برق و ۱۳۵ هزار انشعاب آب داریم و در هر ثانیه ۱۳۴۰ لیتر مردم آب استاده می‌کنند.

پورمحمدی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه راه‌ها و ظرفیت‌هایی مانند معادن، کشاورزی و صنایع در این شهرستان اظهار داشت: ۴۰ هزار خانوار رفسنجانی درگیر کار کشاورزی پسته هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ نقطه گردشکری شناسایی شده که در جذب توریست یک ظرفیت بالاست، افزود:  با دست توانای نیروهای جهادی خودمان در سال ۱۴۰۰، ۲۹۱ هزار تن کاتد تولید کردیم.

فرماندار ویژه رفسنجان ادامه داد: ۳۰ تولید درصد گوشت مرغ استان در رفسنجان است  و بیش از ۶ هزار راس اسب در رفسنجان داریم که توسط بخش خصوصی این صنعت راه‌اندازی شده و نژاد بومی شهرستان است.

 

 

وی با تأکید بر اینکه خط قرمز ما ولایت است، خاطرنشان کرد: اولین قدم برای موفقیت وحدت بین اقشار مردم و مسؤولان است.

پورمحمدی ابراز کرد: با توجه به همه نیازهای منطقه تلاش داریم با منابع موجود برای مردم کار کنیم و بحث اول ما اشتغال را به‌طور جدی در دستور کار داریم.

وی یادآور شد: در آبان و آذر سال آینده بیش از ۲ هزار جوان تحصیلکرده در امور مس سرچشمه به‌کار گرفته خواهد شد که فقط از بومی‌های شهرستان هستند و این مطالبه بحق مردم است و حق ندارند از شهر دیگر نیرو بگیرند و پای این موضوع محکم ایستاده‌ایم.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح آب آشامیدنی در رفسنجان پیش‌بینی شده و در حال اجرا است، تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه و دو منبع ۲۰ هزار متر مکعبی در حال ساخت است و پایان ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود و حومه غربی و شرقی و کل مناطق نوقات از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

وی متذکر شد: برای آب کشاورزی راهکاری برای وضع موجود که کشاورزی حفظ شود در حال گفت‌وگو هستیم و راهکارها که آماده شدند به اطلاع مردم خواهیم رساند.

حماسه حضور کرمانی‌ها در جشن چهل و سوم انقلاب+تصاویر

 

راهپیمایی موتوری ۲۲ بهمن در سطح شهرستان انار

مراسم راهپیمایی موتوری  ۲۲ بهمن با حضور بی‌نظیر مرد شهرستان انار از میدان امام حسین (ع) تا امام‌زاده محمد صالح با حضوری پرشور و گسترده برگزار شد.

راهپیمایان با سه شهید بزرگوار دوران پیروزی انقلاب اسلامی در انار شهیدان «محمود انارکی محمدی»، «شهید حسن قدیری» و «شهید علی ندافیان» و دیگر شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا