کردستان

به استاندار آینده کردستان؛ مردم از شما به جدّ انتظار دارند

به گزارش خبرگزاری یولن از سنندج، کردستان سرزمین فداکاری‌هاى بزرگ است؛ سرزمین هنر و فرهنگ است؛ سرزمین صفا و وفادارى است. این توصیف واقعی از کردستانی است که سال‌هاست زخم‌های بسیاری در دامن پرمهرش به دل دارد.

فرهنگ و هنر این سرزمین زمانی متبلور و شکوفا خواهد شد که چرخ اقتصاد مردمان این دیار بچرخد، چرخ اقتصادی که در سایه بی‌تدبیری دولتمردان گذشته ویران شده است.

کردستانی که میانگین درآمد سرانه‌اش از نصف میانگین کشوری پایین‌تر بوده اما در اکثر ماه‌های سال رتبه ۱ تورم کشور را به دوش کشیده است و بر اساس گزارش‌های موثق، از لحاظ فساد اداری نیز رتبه اول کشور را داراست.

جناب استاندار؛ اکنون که شعار دولت سیزدهم عدالت‌محوری است، مردم کردستان انتظار دارند که مسببان این روزهای کردستان را به پای میز محاکمه عدالت بکشانید و آنانکه که باعث و بانی هزاران درد این مردم شده‌اند و بخاطر کارهای کرده و ناکرده(که می‌بایست برای ارتقاء معیشت مردم انجام می‌شد) حساب پس بدهند و این گام اول عدالت محوری در کردستان است که مردم از شما به جدّ انتظار دارند.

گام دوم شما در راستای استقرار دولت عدالت‌محور، اصلاح سیستم فسادزا و ناتوان استان برای اجرای پروژه‌های انقلابی و پیشران‌های اقتصادی است که ضروری است چه به لحاظ سخت‌افزاری(سیستم‌های اجرا، کنترل و پایش عملکرد) و چه به لحاظ نرم‌افزاری(داده‌ها و اطلاعات) و چه از نظر مغزافزاری(مدیران و کارشناسان) توجه جدی خود را به صحت، دقت، تخصص و تعهد بنمائید تا در این زمینه شما هم در فراگرد یک دور و تسلسل باطل، دچار روزمرگی نشوید و بتوانید بر اساس منویات انقلابی خویش گامی برای کردستان بردارد.

استاندار آینده کردستان؛ ما از شما معجزه نمی‌خواهیم و قطعا آگاهی داریم که آوار به جا مانده از نابخردی مدیران کنونی به سادگی قابل آواربرداری و پاکسازی برای یک ساختار جدید نیست اما انتظار این است که بر اساس عهد رئیس جمهور با مردم و سوگند ایشان در مراسم تحلیف، همه‏ استعداد و صلاحیت‏ خویش‏ را در راه‏ ایفای‏ مسئولیت‌هایی‏ که‏ برعهده‏ گرفته‌‏اید به‏ کار گیرید‏ و خود را وقف‏ خدمت‏ به‏ مردم‏ کردستان و پشتیبانی‏ از حق‏ و گسترش‏ عدالت‏ سازد؛ باشد در این راه صعب ایزد منان یاورتان باد.

مردم کردستان قدردادن و نمک‌شناسی را به حد اعلا به جای خواهند آورد و چون بسیاری از گذشتگان تلاشگر، ساعی و صادق نام نیک شما در اذهان آنها باقی خواهد ماند.

 نریمان عبدی

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا