سمنان

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان سردار جلیل موقوفه ئی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در سمنان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در سراسر استان سمنان در زمان ۷۲ ساعته ی اجرای طرح ابلاغی با استفاده از ظرفیت های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، اقدام عملیاتی جامع خود را با هدف نظارت و واپایش انبارها و محل های دپوی کالا به منظور مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق در دستور کار خود قرارداده اند.

وی افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران در بازرسی های به عمل آمده کشفیات مهمی در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه ، ابزار آلات صنعتی ، انواع لوازم آرایشی بهداشتی ، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین ، لوازم یدکی خودرو و … داشتند که ارزش ریالی آن توسط کارشناسان مربوطه ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال برآورد شد.

سردار موقوفه ئی تصریح کرد: در این رابطه ۹ نفر دستگیر تعداد فقره پرونده تشکیل و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه بیان داشت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این فرماندهی بوده و از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا