کهگیلویه و بویراحمد

بررسی مشکلات پمپاژ آب «ده پایین» سادات محمودی +تصاویر

به گزارش یولن از سی‌سخت، فرماندار دنا در نشست اضطراری ساماندهی پمپاژ ده پایین گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکل آب کشاورزی خواهیم کرد.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا  به همراه بخشدار پاتاوه، معاون جهاد کشاورزی، مدیر آبفا، مدیر بنیاد مسکن از روستاهای حوزه سادات محمودی بازدید کردند.

پناهی در حاشیه بازدید از روستای ده پایین و درب کلات سادات محمودی گفت: نوبتی هم که باشد نوبت روستای ده پایین و درب کلات است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و مشکلات مربوط به آنان مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار دنا در جمع اهالی روستای ده پایین گفت: چهره های کشاورزان را که نگاه می کنیم نشان از صداقت، ساده زیستی است که بیش از همه چیز انتظارات آنها باید برآورده گردد.

پناهی با اشاره به احداث پمپاژ ۲۰ ساله این روستا گفت: رودخانه خروشان خرسان در کنار دست با فاصله ۵ متری از این روستا می گذرد که نظام جمهوری اسلامی برای ساماندهی کشاورزان پمپاژی را احداث ولی به دلایلی تاکنون فعالیت نداشته که یکی از نگرانی‌های عمومی راه اندازی مجدد بوده است.

فرماندار دنا در ادامه با توضیح خواستن از جهاد کشاورزی اظهار داشت: این مردم نیازمند حمایت بوده که قطعا انتظاراتی دارند و نیاز هست که جهاد کشاورزی با تدابیر لازم شرایط را طوری تسهیل کنند که مردم بتوانند از مزایای آنها استفاده کنند و به همین منظور در روزهای آینده جلسه هماهنگی و رفع موانع در خصوص مشکلات پمپاژ ده پایین در فرمانداری تشکیل می گردد.

در ادامه از نقاط مدنظر روستاهای ده پایین و درب کلات بازدید و پیشنهاد ۵۰۰میلیون تومانی و ۳۵۰میلیون تومانی با هدف اولویت گذاشتن طرح هادی داده شد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا