البرز

ضرورت جهاد تبیین و برپایی جلسات دشمن شناسی

ضرورت جهاد تبیین و برپایی جلسات دشمن شناسی

به گزارش یولن در فردیس، حجت الاسلام سیداحمد حاتمی، امام جمعه موقت تهران، شامگاه دوشنبه در همایش حامیه المصطفی که به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) با حضور جمعی از مسوولان و بانوان فرهیخته به همت اداره تبلیغات لسلامی شهرستان عصر امروز در سالن ایثار شهرداری منطقه یک فردیس برگزار شد، برلزوم جهاد تبیین در جلسات گسترده  ۲۰ تا ۴۰۹۹۹ نفره در  خصوص مسائل سیاسی،  داخلی و خارجی تاکید کرد.

وی افزود:  در جلسات جهاد تبیین  باید مسائل اعتقادی دین، مسائل سیاسی، اجتماعی و غیره  بیان شود و نهضت بانوان که به  عبارت دیگر، استفاده از ظرفیت بانوان برای تبلیغ دین و برای دفاع از نظام اسلامی است، مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بنده احساس خطر چندانی نمی کنم و معتقدم مقصد نهایی این انقلاب، ظهور  حضرت بقیه الله الاعظم باشد. اما احساس می شود دشمنان در فضای مجازی کولاک می کنند و تعبیر کولاک یعنی مدام مشغول کارند و  هدف براندازی  نظام را دنباا می کنند. و  به شکل‌های مختلفی  تلاش می‌کنند مشکلات را ضریب داده  و چند برابر نشان دهند.

وی افزود: مشکل گرانی از جمله مشکلاتی است که جای انکار ندارد. مقام معظم رهبری(مد) در سخنانشان به مناسبت سال جدید، گفتند که قصه معیشت، گرانی ها تورم و غیره از قضایای تلخ سال گذشته است. اما دشمنان این مشکلات را چندبرابر نشان می‌دهند. کشورهای همدست و رفیق آمریکا را مرفه نشان می‌دهند  و ناامیدی را در جامعه پمپاژ می‌کنند و می‌گویند تا ابد ایران درست بشو نیست.

حجت الاسلام خاتمی یادآور شد: قبل از انقلاب، هیچکداممان باورمان نمی‌شد که انقلاب پیروز شود، اما خواب و خیال هایمان در مورد پیروزی انقلاب تعبیر شد. آنچه اینجا مهم است نوید آینده روشن در کلام مقام معظم رهبری است که دو مرتبه در سخنانشان  گفتتد که من آینده را به مراتب روشن تر از گذشته می‌دانم.

وی رو به مخاطبان گفت: من همیشه همراه ولایت بوده ام و خواهم بود.  جایی که لازم بوده نقد کردم  و پای نقد هم ایستادم. اما دولتی که اکنون روی کار آمده است و با رئیسش از سال ۵۴  رفاقت دارم و می دانم  که مرد خدمت است. شب و روز نمی شناسد و همه وقتش را صرف خدمت می کند.  من از روز اول در خطبه‌ها گفتم ما به هیچ کس چک سفید امضا نمی دهیم. عملکرد ها را می بینیم.  اگر خوب عمل کردند که جای تقدیر دار  و  اما اگر بد عمل کنند،همانطور که در موضوع فیلم نمایشگاه و اظهارات کذایی موضع گرفتیم، آنها را  نقد می کنیم.

 امام جمعه موقت  تهران تصریح کرد: موضع ما تغییر نکرده و همان موضع ولایت است. این دولت تا کنون دولت مردمی است و باید کمکش کرد نه اینکه مدام ریگی در کفشش قراردهیم تا موفق نشود.

وی افزور: دشمنان می خواهند امیدها را از این دولت هم ناامید کنند  و بگویند از این دولت هم کاری ساخته نیست.  جهاد تبیینی که در این جلسات باید گفته شود این است که در مقابل سم ناامیدی بایستیم و بگوییم ناامیدی و ناامیدسازی کار دشمن است.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا