همدان

تزریق ۱۰۵۴ دز یادآور در همدان/ «برکت» و «سینوفارم» بیشترین اقبال را داشتند

محمد خزائی در گفت وگو با خبرنگار یولن در همدان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان اظهار کرد: تا ۲۶ مهرماه امسال یک‌میلیون و ۸۸ هزار و ۹۱۱ دز در نوبت اول، ۵۰۳ هزار و ۱۴۲ دز در نوبت دوم و یک هزار و ۵۴ دز در نوبت سوم واکسن کرونا در استان تزریق شده که در مجموع یک‌میلیون و ۵۹۳ هزار و ۱۰۷ دز است.

وی بیان کرد: سهم دانشگاه علوم پزشکی استان در تزریق واکسن کرونا یک میلیون و ۲۲ هزار و ۹۶ دز در نوبت اول، ۴۷۲ هزار و ۳۵۱ دز در نوبت دوم، یک هزار و ۴۸ دز در نوبت سوم و  در مجموع یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۴۹۵ دز بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به تزریق ۴۷۳ هزار و ۴۷۸ دز در نوبت اول، ۱۹۷ هزار و ۵۹۰ دز نوبت دوم، ۶۵۹ دز نوبت سوم و در مجموع ۶۳۵ هزار و ۷۲۷ دز در شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در اسدآباد ۶۶ هزار و ۸۱۵ دز در نوبت اول، ۳۰ هزار و ۷۹۱ دز نوبت دوم، ۶ دز نوبت سوم و در مجموع ۹۷ هزار و ۶۱۲ دز تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه در نهاوند ۱۰۶ هزار و ۶۸۶ دز نوبت اول، ۵۰ هزار و ۶۰۶ دز نوبت دوم، ۴۵ دز نوبت سوم و در مجموع ۱۵۷ هزار و ۳۳۷ دز واکسن کرونا تزریق شده است گفت: در شهرستان ملایر این میزان در نوبت اول ۱۶۹ هزار و ۵۳۲ دز، ۸۴ هزار و ۵۷۲ دز در نوبت دوم، و ۸۸ دز در نوبت سوم بوده که در مجموع به  ۲۵۴ هزار و ۱۹۲ دز می‌رسد.

خزائی با بیان اینکه ۷۳ هزار و ۳۸۵ دز در نوبت اول ، ۳۰ هزار و ۴۷۴ دز نوبت دوم، ۵۷ دز در نوبت سوم و  ۱۰۳ هزار و ۹۱۶ دز در مجموع واکسن کرونا در کبودراهنگ تزریق شده است افزود: در شهرستان فامنین این میزان ۲۳ هزار و ۸۴ دز در نوبت اول، ۱۰ هزار و ۶۵۳ دز نوبت دوم، ۱۰ دز نوبت سوم و ۳۳ هزار و ۷۴۷ دز در مجموع بوده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان درگزین ۲۷ هزار و ۳۵۳ دز در نوبت اول، ۱۳ هزار و ۴۶ دز در نوبت دوم، ۲ دز در نوبت سوم و ۴۰ هزار و ۴۰۱ دز در مجموع واکسن کرونا تزریق شده است افزود: در شهرستان رزن این میزان ۴۷ هزار و ۷۸۱ دز در نوبت اول، ۲۰ هزار و ۲۹۰ دز در نوبت دوم، ۷۱ دز در نوبت سوم و ۶۸ هزار و ۱۴۲ دز در مجموع بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در تویسرکان ۶۳ هزار و ۵۱۴ دز در نوبت اول ، ۳۲ هزار و ۶۳۲ دز نوبت دوم، ۳۳ دز در نوبت سوم و در مجموع ۹۶ هزار و ۱۷۹ دز واکسن کرونا تزریق شده است عنوان کرد: سهم شهرستان بهار ۷۳ هزار و ۲۸۳ دز نوبت اول، ۳۲ هزار و ۴۸۸ دز نوبت دوم، ۸۳ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۰۵ هزار و ۸۵۴ دز بوده است.

وی با تاکید به اینکه آمار تزریق روزانه استان در نوبت اول ۸ هزار و ۶۷۳ دز و در نوبت دوم ۱۵ هزار و ۹۳۸  دز و در نوبت سوم ۸۸ دز است گفت: مجموع تزریق روزانه استان ۲۴ هزار و ۶۱۱ دز بوده است.

خزائی آمار واکسیناسیون کووید استان را یک‌میلیون و ۴۹۵ هزار و ۴۹۵ دز دانست و افزود: بیشترین میزان واکسن تزریق شده سینوفارم با یک‌میلیون و ۲۲۱ هزار و ۹۴۵ دز است.

وی خاطرنشان کرد: کوو ایران برکت با ۱۲۵ هزار و ۳ دز، آسترازنکا با ۱۱۸ هزار و ۲۲۶ دز، اسپوتنیک با ۱۷ هزار و ۳۰۹ دز، سوبرانا ۲ با ۱۰ هزار و ۸۹۱ دز و بهارات با ۲ هزار و ۱۲۱ دز به ترتیب دیگر واکسن‌های تزریقی در استان هستند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا