تبلیغات

مناسب‌ترین زمان خرید ارزهای دیجیتال چه موقع است؟

معاملات ارزهای دیجیتال در تمام طول روز، 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، توسط سرمایه‌گذارانی در سراسر جهان انجام می‌شود. بازار کریپتوکارنسی بسیار نوسانی است و می‌تواند فرصت‌هایی برای کسب – یا از دست دادن – مبالغ قابل توجهی فراهم کند. اما هر زمان ممکن است زمان مناسبی برای خرید تتر TRC20 باشد، زیرا USDT یک استیبل کوین است که ارزش آن به دلار آمریکا مرتبط است.

مناسب‌ترین زمان برای خرید ارزهای دیجیتال چه زمانی است؟

سرمایه‌گذاران به روش‌های مختلفی برای تصمیم‌گیری در مورد زمان معامله در بازارهای سهام اتکا می‌کنند، اما این اصول و الگوهای معاملاتی همیشه به طور کامل در مورد ارزهای دیجیتال صدق نمی‌کنند. اگرچه خریداران ارزهای دیجیتال می‌توانند از طریق پلتفرم‌های خاصی بهترین قیمت ممکن را به دست آورند، اما نوسانات زیاد بازار ارزهای دیجیتال، شناسایی الگوهای قابل اعتماد و انتخاب موقعیت‌های مناسب بر اساس آن‌ها را دشوار می‌کند.

بر خلاف دارایی‌های سنتی، تجارت ارزهای دیجیتال موانع کمی برای ورود دارد و توکن‌های با ارزش‌های متنوع را ارائه می‌دهد. افزایش تورم نیز باعث شده است که بسیاری به عنوان راهی برای افزایش درآمدهای جانبی به ارزهای دیجیتال روی بیاورند. جذابیت تبدیل سرمایه‌گذاری کوچک به میلیون‌ها دلار نیز دیگران را به امتحان شانس خود با دارایی‌های دیجیتال ترغیب می‌کند. علاوه بر این، تبلیغات پیرامون ارزهای دیجیتال برخی از افراد شکاک را نیز به دقت بیشتری به بازار جذب کرده است.

برای خرید ارزهای دیجیتال، افراد نیاز به استفاده از کیف پول‌های رمز ارزی دارند که بتوانند با بلاک چینی که ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند، تعامل داشته باشند. ساده‌ترین راه برای انجام این کار از طریق پلتفرم‌های مبادله ارز دیجیتال آنلاین است. انتخاب‌های زیادی وجود دارد، اما هزینه‌های مبادله می‌تواند به شدت متفاوت باشد. قبل از خرید ارز دیجیتال، مطمئن شوید که تمام هزینه‌ها را در نظر گرفته‌اید.

همچنین، هزینه‌های تراکنش برای ثبت تراکنش در دفتر کل توزیع‌شده (بلاک چین) می‌تواند به دلیل تقاضا برای توان محاسباتی، انرژی یا حجم تراکنش‌ها که ممکن است بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد، متغیر باشد.

با این حال، با توجه به نوسانات در معاملات ارزهای دیجیتال، کسانی که می‌خواهند به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بپردازند اغلب از خود می‌پرسند که بهترین زمان برای خرید ارزهای دیجیتال چه زمانی است؟

 

نکات مهم:

– بسیاری از سرمایه‌گذاران، چه با تجربه کمتر و چه با تجربه بیشتر، به دلیل تبلیغات، “ترس از دست دادن” (FOMO) و موانع کم برای ورود، وارد خرید ارزهای دیجیتال می‌شوند.

– انتخاب موقعیت‌های مناسب می‌تواند یک استراتژی سرمایه‌گذاری را شکل دهد یا از بین ببرد، و نوسانات ارزهای دیجیتال، شناسایی الگوها و محرک‌های سرمایه‌گذاری را پیچیده می‌کند.

– زمان‌های خاصی برای معامله ارزهای دیجیتال بهتر از دیگر زمان‌ها است، اما در نهایت بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال زمانی است که خریدار به استراتژی خود اطمینان دارد و از نظر مالی آماده است.

صرافی ارز دیجیتال آنلاین نیپوتو امکان خرید ارزهای دیجیتال از جمله  خرید ارز ترون را برای شما فراهم آورده است.

بهترین زمان روز برای خرید ارزهای دیجیتال

یکی از مزایای معامله ارزهای دیجیتال این است که می‌توانید در هر زمان از روز آن را خریداری کنید. بسیاری از سرمایه‌گذاران معاملات خود را در ساعاتی که بورس نیویورک (NYSE) باز است انجام می‌دهند. اما با توجه به امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در تمام ساعات شبانه‌روز، لازم است بدانید کدام زمان‌های روز برای خرید ارز دیجیتال مناسب‌تر هستند.

با تجزیه و تحلیل داده‌های ماهانه، می‌توانید روندهای روزانه را شناسایی کنید. تمرکز بر ارزهای دیجیتالی با ارزش بازار بالا مانند بیت‌کوین، اتر و سولانا می‌تواند به سرمایه‌گذاران تازه‌کار کمک کند تا زمان‌های بهتری را برای معامله پیدا کنند، زیرا قیمت‌های ارزهای دیجیتال اغلب به‌صورت هم‌زمان تغییر می‌کنند.

کارشناسان معتقدند که بهترین زمان روز برای خرید ارزهای دیجیتال صبح زود، قبل از باز شدن بازار بورس نیویورک است، زیرا ارزش‌ها در طول روز افزایش می‌یابند. به نوسانات جزئی روزانه در ارزهای دیجیتال مختلف توجه داشته باشید، زیرا روندها از یک کوین به کوین دیگر متفاوت است.

در این رابطه بدانید: چگونه امنیت رمزارزها را در دنیای دیجیتال حفظ کنیم؟

بهترین زمان هفته برای خرید ارزهای دیجیتال

با دقت به روندهای ارزهای دیجیتال و مشاهده آنها، ممکن است متوجه الگوهای هفتگی شوید.

زمانی که بازار فعالیت کمتری دارد، قیمت‌ها پایین‌تر است. اگرچه می‌توانید در هر زمان از روز ارزهای دیجیتال را معامله کنید، اما بازار در ساعات کاری معمولی فعال‌تر است و در ساعات اولیه صبح، شب و تعطیلات آخر هفته فعالیت کمتری دارد.

به طور کلی، قیمت ارزهای دیجیتال از دوشنبه در سطح پایین‌تری آغاز می‌شود و در طول هفته افزایش می‌یابد. با نزدیک شدن به آخر هفته، قیمت‌ها کاهش می‌یابد و تا زمان شروع فعالیت بازار در دوشنبه بعد، در سطح پایین‌تری باقی می‌ماند. به این دلیل، دوشنبه معمولاً بهترین زمان هفته برای خرید ارزهای دیجیتال است، زیرا قیمت‌ها به طور کلی پس از یک تعطیلات آخر هفته با فعالیت کم معاملات، در پایین‌ترین سطح خود قرار دارند.

 

بهترین زمان ماه برای خرید ارزهای دیجیتال

روندهای قیمت‌گذاری ارزهای دیجیتال به طور مداوم تغییر می‌کنند و با گذر زمان و تبدیل هفته‌ها به ماه‌ها، الگوهای جدیدی ظاهر می‌شوند که منجر به تغییر قیمت‌های ارزهای دیجیتال در طول دوره‌های زمانی مختلف می‌شود. بنابراین، انتخاب بهترین زمان ماه برای خرید ارزهای دیجیتال نیازمند دقت و صبر است.

بر اساس روندهای اخیر، بهترین زمان برای خرید ارزهای دیجیتال به اواخر ماه مرتبط است. قیمت ارزهای دیجیتال در هفته‌های اول ماه به طور مداوم افزایش می‌یابد و سپس در پایان ماه کاهش می‌یابد.

باید توجه داشت که نوسانات ارزهای دیجیتال می‌تواند الگوها و روندهای قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. الگوها و روندهایی که در یک ماه مشاهده می‌شوند، ممکن است در ماه بعد متفاوت باشند. برای به دست آوردن بیشترین سود از بازار، توصیه می‌شود به تحلیل نوسانات بازار و روندهای قیمت ارزهای دیجیتال توجه کنید.

 

چگونه بازار ارزهای دیجیتال را به‌خوبی زمان‌بندی کنیم

در اینجا نکاتی ارائه شده است که به شما کمک می‌کند تا بازار ارزهای دیجیتال را به خوبی زمان‌بندی کرده و بهترین قیمت‌ها را به دست آورید:

– ارزهای دیجیتال در طول هفته کاری فعالیت بالایی دارند. قیمت‌ها از صبح روز دوشنبه به طور معمول در پایین‌ترین حد خود شروع می‌شوند و تا آخر هفته به طور پیوسته افزایش می‌یابند.

– ساعات معاملاتی بازار سهام را زیر نظر داشته باشید، زیرا این ساعات ممکن است بر معاملات ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارند، حتی اگر می‌توانید به صورت 24/7 ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید.

– با پیش‌بینی جریان نقدی و نظارت بر روندهای بازار ارزهای دیجیتال، میزان تحمل ریسک خود را در نظر بگیرید.

همچنین بدانید: تحلیل تفاوت های سرمایه گذاری در طلا در برابر بیت کوین

جمع‌بندی نهایی:

زمان‌بندی بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات بالای آن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما همچنان زمان‌هایی وجود دارد که برای خرید ارزهای دیجیتال مناسب‌تر است.

مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری، خریداران ارزهای دیجیتال باید به میزان تحمل ریسک خود و شرایط بازار توجه داشته باشند. اما استراتژی‌های معاملاتی که در بورس کارآمد هستند ممکن است به طور یکسان در معاملات ارزهای دیجیتال سودآور نباشند.

بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال زمانی است که شما آمادگی لازم برای سرمایه‌گذاری را داشته باشید. بیش از حد توان مالی خود سرمایه‌گذاری نکنید و به قانون میانگین‌گیری هزینه دلار توجه کنید. وقتی تصمیم به ورود به یک موقعیت می‌گیرید، از این راهنما بهره‌مند شوید تا زمان مناسب برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال را برای خود مشخص کنید.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا