البرز

دستگیری سارق مسلح در جاده کرج-چالوس

دستگیری سارق مسلح در جاده کرج-چالوس

محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف با تهدید سلاح گرم در جاده کرج_چالوس، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق به اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی محول شد. 

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت پرونده، اقدامات میدانی کاراگاهان آغاز و مشخصات ظاهری سارق در اختیار کلیه واحدهای گشتی پلیس و نیروهای مقاومت بسیج قرار گرفت. 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه سارق در حین تردد در شهر فردیس توسط عوامل بسیج این شهرستان شناسایی و دستگیر شد که با هماهنگی های صورت گرفته نامبرده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد. 

این مقام انتظامی گفت: متهم علی رغم انکار اولیه در تحقیقات تکمیلی، با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲ فقره سرقت مسلحانه در سطح استان البرز و تهران اعتراف کرد. 

نادر بیگی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با جرائم خشن که منجر به جریحه دار شدن اذهان عمومی شود با سرعت و شدت بیشتری برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا